Природничо-географічний факультет
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Природничо-географічний факультет за Ключові слова "academic level"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості структури та змісту географічної освіти в старшій школі в Україні та Норвегії(2020) Корнус Олеся Григорівна; Kornus Olesia Hryhorivna; Коновалов Микита Георгійович; Konovalov Mykyta Heorhiiovych; Корнус Анатолій Олександрович; Kornus Anatolii Oleksandrovych; Сюткін Сергій Іванович; Siutkin Serhii Ivanovych; Данильченко Олена Сергіївна; Danylchenko Olena Serhiivna; Нешатаєв Борис Миколайович; Neshataiev Borys MykolaiovychУ статті фіксуються особливості шкільного освітнього процесу в Норвегії та Україні, що стосуються навчання географії. Основна увага при цьому зосереджується на порівнянні описових моделей географічної освіти в старшій школі України та Норвегії. Зібраний та проаналізований фактичний матеріал дозволяє стверджувати, що у Норвегії основний акцент робиться на вивченні природних та соціально-економічних умов країни та їхнього впливу на життєдіяльність населення. Значна увага при цьому приділяється вивченню та поясненню місцевих (норвезьких) умов життя у порівнянні з іншими країнами та формуванню в учнів уміння аналізувати й обґрунтовувати ці особливості. Українська навчальна програма спрямована на формування в учнів географічної картини світу на прикладі вивчення систем розселення та просторової організації економічної діяльності в окремих регіонах і країнах з урахуванням сучасних геополітичних, соціальних, економічних та екологічних аспектів. Це, на нашу думку, дає значно більше інформації для розуміння специфіки і динаміки сучасного світу.