Навчально-науковий інститут фізичної культури
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Навчально-науковий інститут фізичної культури за Ключові слова "activity"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Педагогічні умови гуманізації фізичного виховання студентів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Луценко Андрій Михайлович; Lutsenko Andrii Mykhailovych; Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii OleksandrovychВиходячи з поставлених автором завдань по формуванню особистості студента-фахівця в галузі фізичного виховання, хотілося б докладніше зупинитися, спираючись на педагогіку сімейного виховання, на фізичне виховання в сім'ї. Здається, що в даному дослідженні це питання має важливе значення, так як через короткий відрізок часу молоді люди стануть молодими батьками і від того, наскільки повно вони будуть володіти знаннями, навичками, вміннями фізичної культури, наскільки повно вона увійде в їхнє життя і побут, буде залежати здоров'я нації.Документ Педагогічні умови гуманізації фізичного виховання студентів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Луценко Андрій Михайлович; Lutsenko Andrii Mykhailovych; Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii OleksandrovychВиходячи з поставлених автором завдань по формуванню особистості студента-фахівця в галузі фізичного виховання, хотілося б докладніше зупинитися, спираючись на педагогіку сімейного виховання, на фізичне виховання в сім'ї. Здається, що в даному дослідженні це питання має важливе значення, так як через короткий відрізок часу молоді люди стануть молодими батьками і від того, наскільки повно вони будуть володіти знаннями, навичками, вміннями фізичної культури, наскільки повно вона увійде в їхнє життя і побут, буде залежати здоров'я нації.Документ Сюжетно-рольова гра як засіб розвитку мовлення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня(2021) Адамова Анна Андріївна; Adamova Anna Andriivna; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaВ дипломній роботі розглянуто питання значення сюжетно-рольової гри як засобу розвитку мовлення дошкільників із ЗНМ ІІІ рівня, а також розроблені рекомендації щодо організації сюжетно-рольової гри у процесі розвитку мовлення дітей із ЗНМ ІІІ рівня. Метою дослідження є вивчення в теоретичному і прикладному аспектах проблеми використання сюжетно-рольової гри як засобу розвитку мовлення дошкільників із мовленнєвими порушеннями. Об’єктом — розвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: розвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ засобами сюжетно-рольової гри.Документ Шляхи реалізації принципу свідомості і активності на уроках фізичної культури учнів 10-х класів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Гнип Соломія Степанівна; Hnyp Solomiia Stepanivna; Лянной Михайло Олегович; Liannoi Mykhailo OlehovychМагістерська робота присвячена питанню шляхів реалізації принципу свідомості і активності на уроках фізичної культури учнів 10-х класів. З цією метою розроблено рекомендації що стосуються практичних дій для ефективності застосування принципу свідомості і активності. Оцінено стан застосування принципу свідомості і активності під час уроків фізичної культури в ЗОШ № 25 м. Суми. За рахунок системи фізичного виховання йде реалізація принципів гармонійного поєднання фізичної культури з різними формами (інтелект, моральні якості, естетичне виховання, матеріальна база), що спрямована на зміцнення здоров’я учнів. Після завершення експерименту можна сказати, що за рахунок впровадження та використання різних форм фізичної активності (додаткові шкільні уроки, секційні та самостійні заняття) позитивно впливають на успішність навчання. Розроблені рекомендації ґрунтувалися на таких принципах: гармонійного розвитку особистості, зв’язку з життєдіяльністю; оздоровчої спрямованості; свідомості й активності; наочності; доступності та індивідуалізації; систематичності; самостійності та самоорганізації. До впровадження рекомендацій активно залучалися вчителі, батьки та учнів інших класів. Ефективність запропонованих рекомендацій доведено суттєво вищою різницею у досліджуваних показниках в основній групі, у порівнянні з контрольною. Це говорить про ефективність розроблених нами рекомендацій практичних дій для ефективності застосування принципу свідомості і активності для учнів 10-х класів.