Кафедра туризму і готельно-ресторанного сервісу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра туризму і готельно-ресторанного сервісу за Ключові слова "branding"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Актуальні питання розвитку туристських дестинацій(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Любіцева Ольга Олександрівна; Liubitseva Olha Oleksandrivna; Смирнов Ігор Георгійович; Smyrnov Ihor Heorhiiovych; Зігунова Інна Сергіївна; Zihunova Inna Serhiivna; Зігунов Василь Миколайович; Zihunov Vasyl Mykolaiovych; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mozghova Dar’ia Rostyslavivna; Косик Вікторія Сергіївна; Kosyk Viktoriia Serhiivna; Зігунов Роман Васильович; Zihunov Roman VasylovychУ монографії висвітлюються актуальні питання розвитку туристських дестинацій: охарактеризовані концептуальні підходи до розуміння та формування бренду території, аналізується практика розробки та просування регіональних туристичних брендів України та Ізраїлю; проаналізовано сучасні умови розвитку кластерів у туристичній галузі України; зазначено проблеми функціонування туристичних кластерів, а також визначені перспективні напрями подальшого їх розвитку на державному, регіональному і місцевому рівнях. Також наукова праця торкається актуальних питань сучасних інвестиційних процесів у туристичній галузі щодо залучення грантових коштів для розвитку туристичного бізнесу. Матеріали монографії рекомендовано для використання у науково-практичній діяльності фахівцям туристичної сфери, науковцям, викладачам, аспірантам, студентам, які вивчають різні аспекти розвитку сучасного туризму.Документ Використання територіального брендингу для розвитку регіонального туризму(2024) Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mozghova Dar’ia Rostyslavivna; Зігунова Інна Сергіївна; Zihunova Inna SerhiivnaУкраїнська туристична індустрія активно інтегрується у світову туристичну бізнес-спільноту. Розвиток туризму стимулює збільшення робочих місць у малому та середньому бізнесі, сприяючи розширенню таких секторів економіки як транспорт, індустрія гостинності, послуги зв’язку, торгівля, будівництво. В епоху глобалізації світової економіки важливу роль відіграють глобальні корпорації та бренди, а також особливого змісту набуває процес позиціонування дестинацій з метою створення власного унікального та неповторного туристичного образу. На сьогодні відбувається зростання кількості територій, що використовують комплекс маркетингових заходів з метою розвитку туризму в регіоні, серед яких дедалі більшої популярності набуває територіальний брендинг, як засіб формування позитивного ставлення до регіону та його упізнаваності. Створення позитивного образу дестинації, з унікальною туристичною складовою, поступово стає необхідною умовою для розвитку туристичної галузі. У роботі висвітлені концептуальні підходи щодо розуміння та формування бренду території, розглядаються моделі, які отримали найбільше практичне втілення у створенні тери- торіальних брендів, аналізується практика розробки та просу- вання туристичних брендів українських регіонів. Особливе місце приділяється етапам розробки туристичного бренду. Автори звертають увагу на стан та перспективи розвитку туристичного брендування Сумського регіону. Наголошено, що національний бренд не лише сприяє поширенню інформації про державу на світовій туристичній арені, але й формує міжнародну громадську думку про неї в суспільстві, зміцнюючи її імідж та забезпечуючи розвиток. Визначено необхідність створення державної брендингової стратегії, яка б змогла позиціонувати країну на світовій туристичній карті та популяризувати не тільки іноземний, але й внутрішній туризм.