Перегляд за Автор "Zorochkina Tetiana Serhiivna"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Змістові засади підготовки майбутніх учителів початкової школи Великої Британії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Зорочкіна Тетяна Сергіївна; Zorochkina Tetiana SerhiivnaУ статті розкрито змістові засади підготовки майбутніх учителів початкової школи Великої Британії. Проаналізовано курикулуми ЗВО, у яких здійсняються підготовка вчителя початкової школи у Великій Британії. Основна увага при підготовці фахівців приділяються дослідженням, спираячись на їх розуміння педагогіки, розвитку дитини та вивчення предмету навчального плану для розробки цілісного підходу до навчання. Програмоя курикулумів університетів студентам запропоновано різноманітні види творчих робіт: звіти, нариси, есе, групові проекти, робота в складі команди, критичний підхід до опанування предметами початкової школи, захист своїх ідей, сумарна оцінка, гра, дискусійні групи тощо.Документ Корекція сенсорного розвитку молодших школярів з порушеннями зору(2023) Зорочкіна Тетяна Сергіївна; Zorochkina Tetiana Serhiivna; Ніколаєску Інна Олександрівна; Nikolaiesku Inna Oleksandrivna; Литвин Ірина Миколаївна; Lytvyn Iryna MykolaivnaУ статті розкрито особливості сенсорного розвитку молодших школярів з порушеннями зору. Визначено основні принципи корекції сенсорного розвитку дітей з порушеннями зору: використання різних сенсорних стимулів;застосування спеціальних методик вправ і тренувань для розвитку сенсорних навичок; диференціація інформації за допомогою різних способів подання;постійне використання кольорових та контрастних матеріалів; створення комфортних умов для сприйняття інформації; індивідуалізація освітнього процесу. Висвітлено особливості корекційно‐розвиткової роботи з дітьми з порушеннями зору. Розглянуто основні завдання корекційно‐розвиткових занять з молодшими школярами. Здійснено аналіз корекційно‐ розвиткових програм для учнів 1‐4 класів з порушеннями зору, що затверджені Міністерством освіти і науки України.Документ Модальна логіка у математичній підготовці майбутніх учителів початкової школи(2023) Зорочкіна Тетяна Сергіївна; Zorochkina Tetiana Serhiivna; Іванова Катерина; Ivanova KaterynaУ статті обґрунтовано значення удосконалення логіко‐математичної підготовки майбутніх фахівців початкової освіти у закладах вищої освіти (ЗВО).Зазначено, що система математичної підготовки майбутніх учителів початкової школи має широкі можливості для логічного розвитку особистості, логіко‐математичної грамотності. Особливу увагу в дослідженні приділено питанням удосконалення змісту математичної підготовки майбутніх учителів початкової школи шляхом включення розгляду сучасного розділу логіки − модальної логіки.Вмотивовується, що розгляд модальної логіки в курсі «Математика» для студентів спеціальності «Початкова освіта» сприяє повноцінній реалізації освітньої галузі «Математика», розвиває їх логічну грамотність.Документ Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів до роботи з обдарованими учнями(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Зорочкіна Тетяна Сергіївна ; Zorochkina Tetiana SerhiivnaУ статті розглянуто особливості професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з обдарованими учнями. Здійснено аналіз основних компонентів підготовки вчителя початкових класів до роботи з обдарованими учнями (мотиваційний, змістовий, процесуальний, креативно-діяльнісний, рефлексивний). Висвітлено процес формування професійної компетентності майбутніх учителів початкових класів до роботи з обдарованими учнями під час вивчення навчальної дисципліни «Підготовка творчого вчителя до роботи з обдарованими учнями». Визначено педагогічні умови підгoтoвки творчого вчителя до роботи з oбдаpoваними учнями.Документ Роль позааудиторної роботи у підвищенні якості підготовки майбутніх фахівців іноземної мови(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Кучай Тетяна; Сулим Володимир; Рожак Наталія; Рокосовик Наталія; Зорочкіна Тетяна Сергіївна; Kuchai Tetiana; Sulym Volodymyr; Rozhak Nataliia; Rokosovyk Nataliia; Zorochkina Tetiana SerhiivnaУ статті розглядається роль позааудиторної роботи у підвищенні якості підготовки майбутніх фахівців іноземної мови. Важливоя умовою досягнення високих результатів підготовки фахівців іноземної мови є оптимальне поєднання аудиторної та самостійної позааудиторної роботи студентів. Дуже вагомим є розвиток самостійності студента, формування навичок самостійної пошукової діяльності, здатності брати на себе відповідальність, самостійно вирішувати проблему, знаходити конструктивні рішення, вихід із кризової ситуації тощо. Позааудиторна робота утворює у студентів уміння володіти прийомами аналізу, синтезу, узагальнення, порівняння; розвиває гнучкість мислення; відкриває можливості для розвитку та стабілізації позитивних мотивів учіння для активізації процесу оволодіння іноземною мовою як засобом спілкування й формування особистості висококваліфікованого фахівця.Документ Теоретичні засади розвитку системи неперервної педагогічної освіти у Великій Британії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Зорочкіна Тетяна Сергіївна ; Zorochkina Tetiana SerhiivnaУ статті розкриваються теоретичні засади розвитку системи неперервної педагогічної освіти у Великій Британії. Визначено характерні ознаки розвиненої неперервної освіти ХХІ століття. Окреслено структуру британської системи неперервної педагогічної освіти, що має такі рівні: перший рівень включає неуніверситетські і університетські програми педагогічної освіти; другий рівень включає теоретичну та практичну підготовку стажиста в процесі «пробного року», період адаптації випускника університету або коледжу до умов школи; третій рівень включає підвищення кваліфікації на короткострокових і довгострокових курсах з відривом і без відриву від роботи.Документ Формування психологічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Зобенько Наталія; Zobenko Nataliia; Зорочкіна Тетяна Сергіївна; Zorochkina Tetiana Serhiivna; Литвин Інна Lytvyn InnaУ статті обґрунтовано особливості формування психологічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів у закладах вищої освіти. Проаналізовано, що психологічна компетентність є необхідною умовою для створення ефективної та адаптивної освітньої системи, яка здатна відповідати на виклики сучасності. Окреслені основні напрями роботи щодо формування психологічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. Акцентовано, що ґрунтовна психологічна підготовка вчителя початкових класів є запорукою успішного втілення в життя педагогіки співробітництва, ідей варіативності змісту навчання, його індивідуалізації й диференціації, реалізації особистісно‐діяльнісного підходу в освітньому процесі, упровадження активних методів і відповідних їм форм організації навчальної діяльності учнів на основі систематичної діагностики, прогнозування і корекції.