Перегляд за Автор "Zhulinskyi Mykola Vasylovych"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вивчення композиції в закладах вищої освіти мистецького профілю на прикладах творчості Валентина Сєрова(ФОП Цьома С. П., 2018) Жулінський Микола Васильович; Zhulinskyi Mykola VasylovychУ статті висвітлюється основна проблема творчого шляху Валентина Сєрова на прикладах створених ним різноманітних за технікою виконання та стильовим спрямуванням творів; акцентується увага на мистецтві як сфері свободи й показується значення свободи вибору у творчій долі художника; робиться спроба пояснити перші успіхи й наступні творчі невдачі художника через невірно поставлені цілі; дається коротка характеристика конструктивно композиційної побудови живописних творів у різні періоди його творчості; висвітлюється основна причина «творчих стрибків» художника, як наслідок невірно ментально сконструйованого «відрадного»; заперечується усталені погляди про особистість Сєрова як про непослідовного художника, виходячи із зовнішньої характеристики створених творів; стверджується думка про цілісність характеру й цілеспрямованість творчої натури; робиться висновок, що досягнення «відрадного» у процесі написання картин «Дівчинка з персиками» і «Дівчина освітлена сонцем» були не підсумком гарно виконаної роботи, а відкриттям свідомості художника вищому трансцендентному плану під час творчого процесу за допомогою потужної духовної концентрації.Документ Дизайн архітектури як виразник невпинного процесу дегуманізації людини(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Жулінський Микола Васильович; Zhulinskyi Mykola Vasylovych; Садовський Олександр Васильович; Sadovskyi Oleksandr VasylovychУ статті робиться спроба коротко схарактеризувати еволюційний процес розвитку архітектури другої половини XIX-ХХ століть. Цей період в історії світової цивілізації характеризується бурхливим розвитком капіталістичного способу господарювання, з одного боку, і загальним падінням духовності суспільства, – з іншого. Одноманітні архітектурні споруди, у яких недостатньо цікавих візуальних елементів, призводить до втрати зацікавленості людини до свого середовища проживання, а велика кількість повторюваних елементів негативно впливає на психіку, породжуючи нудьгу, невдоволення й роздратування, які легко переходять в агресивність .Створюючи низькохудожнє штучне архітектурне середовище, людина стала заручником психічного дискомфорту, який проявляється у вигляді різноманітних неврозів і захворювань. Дизайн, який прийшов на зміну високому мистецтву, звичайно, вражає своєю привабливістю, але питання «Чи виконує він своє призначення повною мірою і чи здатний відновити духовну рівновагу людини?» залишається відкритим.Документ Композиційні особливості декоративного мистецтва Слобожанщини(2020) Купка Людмила Миколаївна; Kupka Liudmyla Mykolaivna; Жулінський Микола Васильович; Zhulinskyi Mykola VasylovychНа сучасному етапі відродження національної культури актуальним є всебічне вивчення мистецької спадщини України. Звертаючись до традиційного народного мистецтва, до його збереження та оновлення, сучасне суспільство все частіше вивчає свій родовід та духовні традиції свого рідного краю. Тому дослідження композиційних особливостей декоративного мистецтва Слобожанщини видається актуальним та доцільним. Актуальність дослідження також передбачає отримати історичні знання про розвиток народного мистецтва його сучасний стан та популяризацію декоративно-прикладного мистецтва серед підростаючого покоління. Метою дослідження є концептуальне висвітлення композиційних особливостей декоративного мистецтва Слобожанщини на основі закономірностей, виявлених в творах (витворах) декоративно-прикладного мистецтва рідного краю.Документ Методика опанування образотворчої грамоти у вищій школі засобами фотографії й малюнку(2016) Жулінський Микола Васильович; Zhulinskyi Mykola VasylovychУ статті дається порівняльна характеристика загальних принципів зображення навколишнього середовища за допомогою фотографування й безпосередньо через зорове сприйняття людини; характеризуються основні принципи передачі матеріальних об‘єктів за допомогою законів лінійної та просторової перспектив; показується вплив мистецтва на розширення свідомості студента; вказується на несумісність використання фотоапарату під час вивчення образотворчої грамоти в мистецьких ВНЗ; дається загальна характеристика негативного впливу власності на духовний розвиток людини; на прикладі використання фотоапарату показується згубний вплив техніки на розвиток земної цивілізації взагалі.Документ Міфопоетичність мистецької творчості Марії Приймаченко у національному культурологічному просторі(2020) Яненко Руслана Валеріївна; Yanenko Ruslana Valeriivna; Жулінський Микола Васильович; Zhulinskyi Mykola VasylovychВажливість дослідження творчості художників «наївного малярства» спричинена передусім потребою суспільного усвідомлення ролі мистецтва у процесі формування нової демократичної України. Мета і задачі дослідження. Мета роботи полягає в осмисленні комплексу явищ, які відбувалися в Україні у царині «наївного» мистецтва ХХ століття; з’ясуванні засад формування художньо-стильових особливостей творчості художниці Марії Приймаченко, виявлення образної системи її робіт з подальшим когнітивним аналізом їх змістового наповнення.Документ Роль науки у процесі вивчення образотворчого мистецтва в педагогічному закладі вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Жулінський Микола Васильович; Zhulinskyi Mykola VasylovychСьогодні наука знаходиться в центрі уваги суспільства. Від її розвитку залежить наше благополуччя. Без надійної матеріально-технічної бази неможливе задоволення ані матеріальних, ані духовних потреб людини. Але чи є наука панацеєю від усіх проблем? Який зв’язок між наукою і духовним розвитком людини? Як вона впливає на зміст життя і чи здатна осягти істину? Чому при значному поліпшені умов лядського життя стрімко розвиваються духовна криза? Чому на тлі «прогресивної освіти» прив’язаність людини до задоволення тілесних бажань витісняє смислові орієнтири? Яка роль науки в навчально-виховному процесі майбутніх громадян і фахівців образотворчого мистецтва, і чи здатне мистецтво зміцнити духовне середовище суспільства, і практично вплинути на наше життя? У статті робиться спроба коротко схарактеризувати роль і місце науки при вивченні предметів образотворчого мистецтва у педагогічному закладі вищої освіти, її вплив на процес вільної творчості і на еволюційний розвиток людства.Документ Фотографія як засіб самовираження митця(2020) Кармазіна Наталія Василівна; Karmazina Nataliia Vasylivna; Жулінський Микола Васильович; Zhulinskyi Mykola VasylovychМистецтво фотографії посіло важливе місце в сучасній культурі. Документальна точність фотографічних зображень і порівняно простий спосіб їх отримання відкрили значні можливості використання фотографії в різних галузях творчої, пошукової, наукової та ін. діяльності людини. Допомагаючи або змагаючись з живописом або графікою в окремих галузях творчості, фотографія отримала право на рівноцінне співіснування з ними як вид мистецтва. Художня фотографія, здыйснюючи великий емоційний вплив на людину, є дуже важливим засобом, який сприяє розвитку естетичного сприйняття і художнього смаку. Саме сила емоційного впливу на свідомість людини і є засобом формування естетичних якостей особистості. Різноманітні питання, яких торкається фотографічне мистецтво, сьогодні є близькими й зрозумілими кожній людині, а постійні пошуки нових художніх рішень та ідей видатними майстрами фотографії та активна поява наукових і мистецтвознавчих розвідок у цій галузі зумовлюють неминущу популярність цього виду творчості. Однак аспекти вивчення фотографії як засобу самовираження особистості художника, а також особливості цього самовираження на різних етапах еволюції фотомистецтва дотепер не ставали предметом окремої наукової праці, що й зумовлює актуальність пропонованого дослідження. Мета дипломної роботи – розкрити роль фотографії як засобу самовираження художника в контексті еволюції фотомистецтва.