Перегляд за Автор "Zhuk Iryna Volodymyrivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вивчення наближених обчислень в старшій профільній школі(2011) Жук Ірина Володимирівна; Zhuk Iryna VolodymyrivnaВ статті розкривається та обґрунтовується проблема важливості і необхідності вивчення наближених обчислень в старшій профільній школі.Документ Готовність педагогів Чернівецької області до PISA-2018 в контексті освітніх реформ(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Жук Ірина Володимирівна; Zhuk Iryna Volodymyrivna; Шепенюк Ірина Миколаївна; Shepeniuk Iryna Mykolaivna; Юзькова Валентина Дмитрівна; Yuzkova Valentyna DmytrivnaУ статті коротко охарактеризовано основну ідею міжнародного моніторингового дослідження якості освіти PISA та здійснено порівняльний аналіз компетентністних концепцій програми PISA та Нової української школи. Представлено результати добровільного та анонімного опитування педагогів Чернівецької області (слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів математики, природничих та гуманітарних дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області) щодо їх інформаційної обізнаності про Програму міжнародного оцінювання учнів PISA, готовності брати участь у PISA-2018, ставлення до вказаного дослідження. Проаналізовано аргументи педагогів на користь участі у дослідженні PISA та міркування щодо можливих ризиків, які вони вбачають у його проведенні. У статті також презентовано результати тестування вчителів математики області за завданнями формату PISA і проаналізовано причини типових помилок. Зроблено висновки щодо акмеологічної готовності педагогів області до участі у PISA-2018 та впровадження концепції Нової української школи.Документ Формування обчислювальних компетентностей старшокласника на уроках математики(2015) Швець Василь; Shvets Vasyl; Жук Ірина Володимирівна; Zhuk Iryna VolodymyrivnaУ статті розглянуто проблему формування конкурентоспроможного випускника школи, здатного застосовувати отримані знання у реальному житті через застосування методів наближених обчислень під час розв’язування прикладних задач на уроках математики.