Перегляд за Автор "Zhernovnikova Yana"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання можливостей онлайн-сервісу RawGraphs для візуалізації даних при вивченні курсу «Комп’ютерна обробка даних експериментальних досліджень»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Жерновнікова Яна; Zhernovnikova Yana; Долгополова Наталія; Dolhopolova NataliiaОбробка даних, отриманих під час педагогічних експериментів тренерів-дослідників може бути представлена ефективно, якщо під час навчання майбутніх фахівців фізичної культури та спорту, впроваджувати нові інформаційні технології та доступні онлайн ресурси. Метою роботи є дослідження можливостей візуалізації даних в онлайнсервісі RawGraphs при вивченні курсу «Комп’ютерна обробка даних експериментальних досліджень». Для дослідження використовувались загальні методи: огляд та узагальнення наукової та навчально-методичної літератури, вивчення функціональних можливостей онлайн-сервісу RawGraphs, порівняльний аналіз. Проведений порівняльний аналіз наявних інструментів для обробки даних експериментальних досліджень, які застосовують для обробки даних та побудови діаграм у навчальному процесі, виділив онлайн сервіс RawGraphs, як ефективний інструмент візуалізації складних наборів даних. Цей сервіс є потужним інструментом для візуалізації складних наборів даних, особливо є корисним для наукових досліджень і аналізу даних педагогічного експерименту. Він містить багато нестандартних типів діаграм і легко інтегрується з різними джерелами даних, що робить його привабливим для користування здобувачами вищої освіти, дослідниками та іншими користувачами, які вимагають високий рівень візуалізації даних. Перевагою цього сервісу є те, що цей онлайн-сервіс з відкритим кодом для створення візуалізацій статичних даних, призначених для подальшої модифікації, який можна використовувати без встановлення та завантаження будь-якого програмного забезпечення. В статті наводиться приклад використання сервісу RawGraphs на практичних роботах курсу «Комп’ютерна обробка даних експериментальних досліджень». Детально описано алгоритм побудови матричної діаграми на прикладі аналізу наповнюваності учнями спортивної школи по секціях з урахуванням віку, а також обговорено можливості використання RawGraphs для представлення будь-яких результатів педагогічних експериментів тренерами-дослідниками.Документ Формування у майбутніх фізичних терапевтів навичок використання сервісу Google календар у професійній діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2025) Жерновнікова Яна; Пятисоцька Світлана; Zhernovnikova Yana; Piatysotska SvitlanaУ статті обґрунтовано та розкрито методичні підходи до формування у майбутніх фахівців у сфері реабілітації навичок ефективного використання хмарного сервісу Google Календар у професійній діяльності. Визначено, що сучасна практика фізичної терапії вимагає від спеціалістів високого рівня організованості, раціонального управління часом та ефективної координації з пацієнтами і колегами. Зростаюча складність професійних завдань, включаючи планування індивідуальних і групових сеансів, організацію консультацій, підготовку до освітніх заходів та ведення документації, актуалізує потребу у впровадженні цифрових інструментів. На основі аналізу функціональних можливостей Google Календаря, таких як колективна робота в режимі реального часу, система нагадувань, планування повторюваних подій та інтеграція з іншими сервісами Google, розроблено методичні рекомендації для практичної роботи. Запропоновано структуру заняття «Використання Google Календаря для оптимізації робочого процесу», що складається з кількох етапів. На першому етапі розглядаються основні принципи роботи із сервісом, включаючи створення та налаштування окремих календарів для різних аспектів діяльності. На наступних етапах детально описано методику створення та налаштування заходів, включаючи використання функції повторюваних подій для регулярних сеансів і встановлення багаторівневих нагадувань. Підкреслено важливість дотримання етичних норм та конфіденційності пацієнтів при наданні спільного доступу до календарів. Розглянуто інтеграцію з Google Meet для проведення дистанційних консультацій та використання Google Завдань для фіксації щоденних справ. Сформовано практичний алгоритм щоденного та щотижневого використання Google Календаря, що забезпечує систематичне планування та моніторинг професійних завдань. Запропоновані методичні підходи сприяють формуванню у здобувачів вищої освіти цифрової компетентності та навичок ефективного управління професійною діяльністю.