eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Zhelieznova Tetiana"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Здоров'язбережувальна діяльність учителів основної школи та шляхи її вдосконалення в системі післядипломної освіти
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Желєзнова Тетяна; Zhelieznova Tetiana
    У статті проаналізовано основні тенденції реформування вітчизняної освіти відповідно до Концепції Нової української школи, які визначають вихідні позиції створення здоров'язбережувального освітнього середовища в сучасному закладі загальної середньої освіти ІІ ступеня, розкрито основи взаюмодії його учасників-партнерів. Аргументовано важливість формування в учнів основної школи ключових (соціальної та здоров'язбережувальної) компетентностей у процесі навчання за наскрізної лінією «Здоров'я і безпека» інтегративно, у змісті всіх навчальних предметів. Висвітлені аспекти здоров'язбережувальної діяльності вчителів основної школи актуалізують перегляд і необхідність удосконалення програм професійної підготовки майбутніх учителів основної школи та курсів підвищення кваліфікації учителів-предметників. Аналіз нормативних документів та наукових досліджень із проблеми уможливив формування переліку напрямів удосконалення здоров'язбережувальної діяльності вчителя основної школи.
  • Документ
    Модель розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителів основної школи в системі післядипломної освіти
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Желєзнова Тетяна; Zhelieznova Tetiana
    У статті наголошується на необхідності розвитку в учителя основної школи здоров’язбережувальної компетентності. Йдеться про необхідність побудови моделі розвитку зазначеної компетентності. Аналізуються погляди науковців щодо порушеної проблематики. Запропоновано теоретичну модель розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителя основної школи в системі післядипломної освіти, що складається з визначених етапів: цільовий, концептуальний, організаційно-діяльнісний, діагностувальний. Окреслено перспективні шляхи безперервного професійного розвитку вчителя основної школи.
  • Документ
    Структурно-компонентний склад та критеріальні характеристики рівнів здоров’язбережувальної компетентності вчителів основної школи
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Желєзнова Тетяна; Zhelieznova Tetiana
    Стаття присвячена висвітленню проблеми характеристики критеріїв та показників здоров’язбережувальної компетентності вчителя основної школи, що дозволяють оцінити рівні її сформованості відповідно до визначених структурних компонентів. У статті використано теоретичні (аналіз наукових джерел для порівняння й зіставлення різних поглядів на досліджувану проблему з метою укладання критеріальних характеристик рівнів прояву здоров’язбережувальної компетентності) та емпіричні (анкетування, експертна оцінка) методи дослідження. Аналіз наукових досліджень із проблеми та результатів проведених опитувань уможливив формування переліку професійно-особистісних якостей і здатностей учителів основної школи, які доцільно розвивати в умовах післядипломної педагогічної освіти з метою вдосконалення якості їх здоров’язбережувальної діяльності.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук