Перегляд за Автор "Zenina Iryna Volodymyrivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дослідження рухової активності у здобувачів вищої освіти: аналітичний підхід(2025) Нестеров Олексій Сергійович; Nesterov Oleksii Serhiiovych; Костюченко Максим Анатолійович; Kostiuchenko Maksym Anatoliiovych; Короп Михайло Юрійович; Korop Mykhailo Yuriiovych; Зеніна Ірина Володимирівна; Zenina Iryna VolodymyrivnaУ статті досліджено проблему низької рухової активності студентської молоді та її негативні наслідки для фізичного, психічного і соціального здоров’я. Проаналізовано прояви гіподинамії, зокрема порушення постави, зниження витривалості, емоційне вигорання та тривожність. На основі анкетування студентів з різних регіонів України виявлено основні бар’єри до фізичної активності: дефіцит часу, слабка мотивація, нераціональний режим дня та несприятливі умови. Встановлено поши- реність шкідливих звичок і порушень способу життя, що поглиблюють проблеми зі здоров’ям.Проаналізувати рівні рухової активності студентів для їхнього здоров’я, з’ясувати основні бар’єри й чинники, які впливають на фізичний стан молоді.Методологія. Комплексний міждисциплінарний підхід, що поєднує аналіз наукової літерату и, опитування, статистичну обробку результатів та порівняльний аналіз за статевими і соціально-поведінковими ознаками.ння Завдання дослідження: визначити основні чинники, що впливають на рівень фізичного стану студентської молоді; дослідити рівень рухової активності студентської молоді; виявити бар’єри, що перешкоджають регулярним фізичним навантаженням; узагальнити дані про стан здоров’я за результатами самооцінювання студентів та їхній спосіб життя.Матеріали та методи дослідження: контингент: 122 студенти І-ІІ курсів з 4 закладів вищої освіти України (n=122). Методи: спостереження, анкетування з кількісною та якісною обробкою даних. Аналіз: відсотковий розподіл відповідей, візу- алізація результатів (діаграми), категоризація відкритих відповідей. Наукова новизна полягає у дослідженні та створенні основи для розробки мотиваційно-оздоровчих програм у ЗВО, що спрямовані на підвищення рухової активності та збереження здоров’я студентської молоді Висновки. Недостатній рівень рухової активності студентів негативно впливає на їхнє фізичне та психічне здоров’я. Поширені бар’єри: дефіцит часу, мотивації та проблеми зі здоров’ям. Половина студентів має недостатній сон, а понад 78% – шкідливі звички. Для покращення стану здоров’я студентів доцільно впроваджувати програми, що сприяють здоровому способу життя, розвитку фізичної культури особистості та зниженню навчального стресу.