eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Zelikovska Olena"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Методи й технології навчання та розвитку персоналу у сша: традиції та сучасні інновації
    (СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2025) Литовченко Ірина Миколаївна; Lytovchenko Iryna Mykolaivna; Лавриш Юліана Едуардівна; Lavrysh Yuliana Eduardivna; Зеліковська Олена; Zelikovska Olena; Яхно Тетяна; Yakhno Tetiana
    Стаття присвячена аналізу сучасних методів і технологій корпоративної освіти у Сполучених Штатах Америки, які відіграють важливу роль у розвитку професійних компетентностей працівників у динамічних умовах розвитку економіки знань. У дослідженні розглянуто ключові традиційні підходи до навчання, такі як лекції, семінари та самостійна робота. Вони залишаються важливими завдяки своїй універсальності, економічності та можливості адаптації до технологічних змін. Зокрема, традиційні лекції, доповнені інтерактивними елементами та онлайн-технологіями, демонструють свою ефективність навіть у сучасних корпоративних умовах. Особлива увага приділяється інноваційним методам навчання, зокрема тренінгам, коучингу, діловим та рольовим іграм, secondment, shadowing, buddying, наставництву й менторству. Ці підходи сприяють розвитку навичок командної роботи, міжособистісного спілкування та творчого мислення, забезпечуючи інтеграцію теорії та практики безпосередньо в робочому середовищі. Розглянуто також інтерактивні методи, такі як кейс-метод, метод аналізу ситуацій, брейнстормінг та імітаційне моделювання, які сприяють розвитку критичних і творчих навичок, а також вирішенню складних управлінських завдань. У статті висвітлено баланс між традиційними та інноваційними підходами, що дозволяє адаптувати корпоративну освіту до сучасних потреб бізнесу. Автори підкреслюють значення впровадження цифрових технологій, розвитку змішаних форм навчання (blended learning) і використання новітніх інтерактивних методів. Отримані результати та рекомендації можуть бути корисними для вдосконалення системи корпоративної освіти не лише у США, а й у міжнародному контексті, сприяючи формуванню конкурентоспроможного людського капіталу.
  • Документ
    Центри академічного успіху в університетах США в історичній перспективі та умовах сьогодення
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Литовченко Ірина Миколаївна; Lytovchenko Iryna Mykolaivna; Лавриш Юліана Едуардівна; Lavrysh Yuliana Eduardivna; Чугай Оксана; Chuhai Oksana; Зеліковська Олена; Zelikovska Olena
    У статті досліджується еволюція та вплив центрів академічного успіху в університетах США, особливо на тлі змін у демографічній ситуації серед студентів та зосередження уваги на інклюзивності. Центри академічного успіху, централізуючи освітні послуги, вийшли за рамки свого походження, щоб обслуговувати різноманітне коло учнів, включаючи перше покоління та маргіналізовані групи студентів. Пропонуючи тьюторство, додаткове групове навчання, підтримку студентів з обмеженими можливостями та розвиток необхідних навчальних навичок, центри академічного успіху мають на меті зменшити відтік студентів і сприяти завершенню навчання. У дослідженні використано комплексний набір дослідницьких методів, включаючи огляд літератури, для аналізу трансформації центрів академічного успіху протягом чотирьох історичних періодів, що відображають зміни в освітніх потребах і суспільних цінностях. Результати ілюструють, як центри академічного успіху стали невід'ємною частиною академічного успіху, розширюючи послуги для вирішення проблем підготовки та акліматизації у вищій освіті. З впровадженням інформаційно-комунікаційних технологій та розумінням різноманітних стилів навчання центри академічного успіху впровадили інновації для надання централізованих послуг підтримки. У статті зроблено висновок, що історичний розвиток центрів академічного успіху відображає їхню здатність реагувати на мінливі потреби студентів та еволюцію університетського середовища. Від самого початку свого існування, спершу як неформальних утворень, і до перетворення на інституціоналізовані центри, вони відіграють важливу роль у формуванні академічного успіху студентів, адаптуючись до суспільних змін, законодавчих впливів та досягнень у галузі технологій та досліджень в освіті. Різноманітні послуги, які пропонують центри академічного успіху, задовольняють потреби студентів з різним освітнім рівнем, стилями навчання та соціально-економічним статусом. Автори наголошують на необхідності подальших досліджень ефективності центрів академічного успіху в університетах США та можливостей впровадження найкращих практик в університетах України.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук