Перегляд за Автор "Zavydivska N."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Змістовна сутність інноваційної методичної системи здоров'язбережувального навчання студентів, створеної на засадах фундаменталізації(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Завидівська Н.; Zavydivska N.У статті розкрито зміст та сутність інноваційної методичної системи здоров'язбережувального навчання студентів, створеної на засадах фундаменталізації фізкультурно-оздоровчої освіти. Обґрунтовано необхідність міждисциплінарних зв'язків у системі фізкультурно-оздоровчої освіти студентів вищих навчальних закладів. Висвітлено зміст форм, методів та засобів фізичної культури, указано на механізми їх використання.Документ Особливості інтегративного навчання здоров’язбереження у системі фізичного виховання вищої школи(2013) Завидівська Н.; Zavydivska N.У статті обґрунтовано необхідність інтегративного підходу в системі фізичного виховання вищої школи для оптимізації навчання здоров’язбереження. Виявлено особливості інтегративних процесів у фізичному вихованні студентів і здійснено характеристику змісту дисциплін, що стали основою для створення здоров’язбережувального навчального курсу. Розкрито інтегративну, міждисциплінарну сутність навчального курсу «Основи здоров’язбереження», зміст і сутність міждисциплінарних зв’язків у системі фізкультурно-оздоровчої освіти студентів вищих навчальних закладів. Обґрунтовано необхідність створення й використання міждисциплінарної інтегративної технології здоров’язбережувального навчання.Документ Педагогічна наука як джерело фундаменталізації сучасної системи непрофесійної фізкультурно-оздоровчої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Завидівська Н.; Zavydivska N.У статті обґрунтовано значущість педагогічної науки для вдосконалення і розвитку сучасної системи непрофесійної фізкультурно-оздоровчої освіти студентів через фундаменталізацію її змісту. Здійснено аналіз історичних передумов класифікації наук, що є дотичними до розвитку методик і технологій здоров'язбережувального навчання. Виявлено особливості функціонування педагогічної науки як концептуального напрямку вдосконалення процесу фізичного виховання, здоров'язбережувального навчання студентів.