Перегляд за Автор "Zavhorodnii Denys"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методичні особливості формування дослідницької компетентності майбутніх офіцерів військово-морських сил у процесі фахової підготовки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Завгородній Денис; Zavhorodnii DenysАвтором запропоновано використовувати різні типи завдань для формування дослідницької компетентності майбутніх офіцерів військово-морських сил у процесі фахової підготовки: завдання на доведення, метод розв’язування яких обирається самостійно. Навіть якщо спочатку доведення проводиться за зразком (що теж корисно, так як розвиває алгоритмічне мислення), в подальшому у курсантів виникає потреба знайти свій варіант розв’язування; недовизначені і перевизначені завдання, які формують уважність до вихідних даних, дозволяючи виявити недостатність (невідповідність) заданих умов; зворотні завдання, в яких відомий метод розв’язування і результат і потрібно встановити вихідні дані. Розв’язування таких завдань не тільки активізує навчально-пізнавальну діяльність, а й сприяє розвитку гнучкості мислення, готує курсантів до оволодіння зворотною операцією, вчить способам перевірки результатів і, нарешті, розвиває кмітливість; складання структурно-логічних блок-схем (теми, розділу, предмета, доведення теорем, алгоритмів розв’язування типових задач), що допомагає курсантам аналізувати і систематизувати навчальний матеріал, виділяти в ньому основне; завдання практичної спрямованості, необхідні для усвідомлення і розуміння тісного зв’язку предмета з життям, основами інших наук, для підготовки до використання математичних знань у майбутній професійній діяльності; оціночно-аналітичні завдання, що розвивають здібності аналізувати, застосовувати теоретичний матеріал, оцінювати роботу; проєктно-технологічні завдання, що виробляють вміння висувати гіпотези, складати план розв’язання, використовувати певні методи дослідження, узагальнювати, робити висновки, оформляти і представляти результат.