Перегляд за Автор "Zasluzhena Alla Andriivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особистісно зорієнтовані освітні технології в підготовці фахівців соціономічних професій(2023) Барановська Лілія Володимирівна; Baranovska Liliia Volodymyrivna; Заслужена Алла Андріївна; Zasluzhena Alla AndriivnaУ статті обґрунтована доцільність застосування особистісно зорієнтованих технологій у підготовці фахівців соціоно-мічних професій. Це зумовлено ціннісною спрямованістю діяльності працівників соціальної сфери, об’єктом праці яких є особа з її різноманітними проблемами. Їхня діяльність вимагає застосування технологій, які передбачають приділення пильної уваги людині, студентові, які в освітній діяльності набувають значення найвищої цінності. Вироблення здатності фахівця орієн-туватись у динамічній, нестандартній соціальній ситуації, професійно управляти нею зумовлює необхідність упровадження в навчальний процес інноваційних освітніх технологій, які є школою розвитку на основі суб’єкт-суб’єктного типу відносин, базованих на демократичності, діалогічності і рефлективності; цей тип є системою навчання за формулою: проблемна діяль-ність – рефлексія – досягнення.Використання особистісно зорієнтованих освітніх технологій дозволить подолати існуючі в підготовці фахівців соціоно-мічних професій суперечності. Методологічними принципами, на яких вони базуються, є: принцип цілеспрямованого створення емоційно збагачених виховних ситуацій; принцип особистісно розвивального спілкування; принцип використання співпережи-вання як психологічного механізму у вихованні особистості; принцип систематичного аналізу (педагогом) власних і чужих вчинків. Обґрунтована доцільність використання імітаційних освітніх технологій, технології ситуативного навчання, техно-логії евристичного (дослідницького) навчання для підготовки представників цих професій.Важливими ознаками використання особистісно зорієнтованих технологій є: наявність у здобувачів вищої освіти мотива-ції до навчання; сформованість у закладі вищої освіти сприятливого, комфортного і безпечного освітнього середовища; вико-ристання ефективних форм, методів і технік навчання; опора на досвід, знання, уміння і навички студентів; наявність у здо-бувачів вищої освіти відчуття контролю над процесом свого навчання; досягнення успіху, задоволення пізнавальних потреб та потреби у самореалізації; відсутність факторів ризику для здоров’я; зміна змісту навчання і позиції викладача.Документ Підготовка магістрів англійської мови та літератури як проблема порівняльної педагогіки(2016) Заслужена Алла Андріївна; Zasluzhena Alla AndriivnaУ статті запропоновано окремі результати дослідження особливостей підготовки магістрів з англійської мови та літератури як проблеми порівняльної педагогіки. Визначено освітньо-кваліфікаційні вимоги до студентів магістратури, концептуальні засади та зорієнтованість цієї підготовки на європейські стандарти вищої освіти. Уточнено перелік компетенцій відповідно до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти, якими оволодівають магістри з англійської мови та літератури в університетах Швейцарської Конфедерації. Обґрунтовано значущість плюрингвальної компетенції для успішної професійної реалізації магістрів-іноземних філологів в умовах полікультурного та полілінгвального середовища Швейцарської Конфедерації. Доведено доцільність використання для вдосконалення цієї підготовки особистісно зорієнтованого та природного підходів на основі принципів толерантності, культуровідповідності, природовідповідності та інтеркультурності.Документ Підготовка магістрів з англійської мови та літератури в університетах Швейцарської Конфедерації(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Заслужена Алла Андріївна; Zasluzhena Alla AndriivnaУ дисертації уперше цілісно з’ясовано теоретичні, організаційні, змістові та методичні засади підготовки магістрів з англійської мови й літератури в університетах Швейцарської Конфедерації. Досліджено стан розробленості проблеми підготовки магістрів у вітчизняній та зарубіжній теорії вищої освіти з урахуванням компетентнісного, комунікативного, плюрилінгвального та особистнісно зорієнтованого підходів. Окреслено законодавче забезпечення та виявлено основні тенденції модернізації вищої освіти Швейцарської Конфедерації в контексті євроінтеграційних процесів. Обґрунтовано концептуальні засади підготовки магістрів з англійської мови та літератури в швейцарських університетах. Розкрито організаційні, змістові й методичні засади підготовки магістра з англійської мови та літератури в університетах Швейцарської Конфедерації та виокремлено механізми забезпечення її якості. Визначено можливості вдосконалення підготовки магістрів з іноземної мови та літератури у вищих навчальнх закладах України з використанням елементів прогресивного досвіду швейцарських університетів.