Перегляд за Автор "Zakharchenko Lolita"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Маркетинг електронних комунікаційв умовах цифрової економіки(2023) Стрій Любов; Захарченко Лоліта; Strii Liubov; Zakharchenko LolitaУ статті викладено результати вивчення сучасного стану та напрямів розвитку маркетингу електронних комунікацій. Розглянуто економіко-технологічні процеси, що впливаютьна розвиток маркетингу комунікацій. Розроблено та представлено схему моделі системивзаємних зв'язків маркетингу. Усі організації системи забезпечені взаємними зв'язками задопомогою цифрових каналів електронних комунікацій. Головна мета маркетингу електронних комунікацій повністю відповідає меті традиційного маркетингу: націлювати підприємства на отримання прибутку, що може забезпечити не тільки виживання підприємствав умовах ринкової конкуренції, а й його стабільний розвиток у довгостроковій перспективі.Орієнтація маркетингу електронних комунікацій (як і інших сфер економіки) безперервно змінювалася, адаптуючись до ринкових умов, що змінюються, спрямовуючи виробника на пріоритети, які є найактуальнішими в той чи інший період.