Перегляд за Автор "Zakharchenko Nadiia Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вебінари – форма дистанційного навчання обдарованих дітей і профорієнтаційної роботи зі школярами(ФОП Цьома С. П., 2017) Шуда Ірина Олександрівна; Shuda Iryna Oleksandrivna; Захарченко Надія Миколаївна; Zakharchenko Nadiia MykolaivnaНова дистанційна форма роботи з обдарованими дітьми – веб семінари. Наводиться план заняття «Основні задачі на відсотки. Прості та складні відсотки». Запропоновано переглянути відеоролик на YouTubе. Дана форма навчання є корисною для школярів і допомагає їм отримати поглиблені знання вибраних розділів математики.Документ Вплив системи пізнавальних завдань на формування самоосвітньої компетентності студентів(ФОП Цьома С. П., 2017) Одарченко Наталія Іванівна; Odarchenko Nataliia Ivanivna; Захарченко Надія Миколаївна; Zakharchenko Nadiia MykolaivnaРозглядається система пізнавальних завдань та їх функції у навчальному процесі, розкрито поняття пізнавально поетапних завдань, містяться рекомендації щодо самостійної роботи студентів з текстом. Автори виділяють задачі процесу контролю навчання та пропонують схему побудови заняття, що розвиває пізнавальну діяльність студентів і формує їх самоосвітні компетентності.Документ Підготовка учнів до виконання тестових завдань з математики. Теорія і практика(2016) Чашечникова Ольга Серафимівна; Chashechnikova Olha Serafymivna; Одарченко Наталія Іванівна; Odarchenko Nataliia Ivanivna; Захарченко Надія Миколаївна; Zakharchenko Nadiia MykolaivnaУ статті подаються результати дослідження щодо динаміки змін у відношенні самих учнів (студентів) до виконання завдань з математики у тестовій формі (з 1989 року – дотепер). Запропоновано одну з методик проведення занять зі школярами на базі вищого навчального закладу з використанням тестової перевірки засвоєння навчального матеріалу, згідно з якою в ході заняття виділяються чотири етапи (організаційний, підготовчий, робота над тестами, аналіз результатів та корекція); описано структуру роботи (перший рівень – завдання репродуктивного характеру, другий – реконструктивного характеру, третій – варіативного). Проілюстровано систему завдань у тестовій формі з теми «Довільний трикутник».