Перегляд за Автор "Zahrebelna Olena Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методи адаптивного тестування знань студентів(2016) Загребельний Сергій Леонідович; Zahrebelnyi Serhii Leonidovych; Загребельна Олена Олександрівна; Zahrebelna Olena Oleksandrivna; Костіков Олександр Анатолійович; Kostikov Oleksandr AnatoliiovychАвтори у статті розглядають методи адаптивного тестування знань студентів (алгоритм класичного адаптивного тестування знань закритого типу, алгоритм адаптивного тестування знань закритого типу «Ренесанс» Григор’єва-Дем’янова, алгоритм адаптивного тестування знань закритого типу «Маятник» Григор’єва-Дем’янова, алгоритм адаптивного тестування знань закритого типу «Неокласицизм»). Усі методи адаптивного тестування детально описані авторами, розглянута математична модель створення адаптивного тесту з урахуванням часу, наведено алгоритм та блок-схема адаптивного комп’ютерного тесту. На основі даної блок-схеми авторський колектив самостійно розробив комп’ютерну тестуючи оболонку на основі веб-програмування (з використанням інструментарію веб-сторінок - php, системи управління базами даних - SQL і можливістю захищеного доступу до сайту – SSL) та виклали її у глобальну мережу Інтернет.Документ Он-лайн тестування знань студентів – інноваційна форма дистанційної освіти(2015) Загребельний Сергій Леонідович; Zahrebelnyi Serhii Leonidovych; Загребельна Олена Олександрівна; Zahrebelna Olena Oleksandrivna; Костіков Олександр Анатолійович; Kostikov Oleksandr AnatoliiovychАвтори у статті розглядають актуальну проблему вдосконалення процесу навчання із застосуванням он-лайн тестування для перевірки знань студентів. Особливу увагу приділено різновидам комп’ютерних тестів, підходам та вимогам до їх створення і способів використання в навчальному процесі.Авторський колектив самостійно розробив комп’ютерну тестуючи оболонку на основі веб-програмування (з використанням інструментарію веб-сторінок – php та системи керування базами даних – SQL) та виклали її у глобальну мережу, описані вимоги до її розробки та процес використання тестів для оцінювання знань студентів.Документ Результати констатувального експерименту щодо визначення показників сформованості управлінської професійної культури майбутніх менеджерів освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Загребельна Олена Олександрівна; Zahrebelna Olena OleksandrivnaАвтор у статті розглядає результати констатувального експерименту щодо визначення показників сформованості управлінської професійної культури майбутніх менеджеров освіти у двох вишах. У ході педагогічного дослідження було використано такі методи: опитування (бесіда, інтерв'ю, анкетування), спостереження, тестування, вивчення творчих робіт магістрантів, опрацювання й інтерпретації емпіричних даних (аналітичний, статистичний та порівняльний аналіз); комплекс методик психолого-педагогічної діагностики та самодіагностики. Розроблено серію творчих завдань та тестів, які допомогли виявити ступінь сформованості професійної компетентності в майбутніх менеджерів освіти. Таким чином, проведений експеримент дав можливість пересвідчитися, що компетентність викладачів не має вузько професійних меж, оскільки від них вимагається постійне осмислення педагогічних, соціальних, психологічних тощо проблем, які пов'язані з освітою, у першу чергу - з питаннями ефективного менеджменту освітніх організацій.Документ Інноваційна діяльність класного керівника сучасної школи в напрямі здоров’язбережувальних технологій(2014) Загребельна Олена Олександрівна; Zahrebelna Olena Oleksandrivna; Загребельний Сергій Леонідович; Zahrebelnyi Serhii LeonidovychУ статті автори намагалися відобразити інноваційну діяльність класних керівників загальноосвітньої школи промислового регіону в напрямі здоров’язбережувальних технологій на прикладі Костянтинівського навчально-виховного комплексу. Розглянуто такі інновації: створення та оформлення класними керівниками сумісно з батьками «Паспорту здоров’я», який, на наш погляд, є головним орієнтиром у спостереженні за здоров’ям учня; співпраця з медичними установами міста; проведення діагностичних обстежень психологом закладу, яке дозволяє оцінити психічний стан дитини; використання в роботі щодо зниження захворюваності учнів, вихованців спеліокімнати, розташованої на території закладу; упровадження заходів, спрямованих на роботу з учнями, вихованцями, які охоплені інклюзивним навчанням.