Перегляд за Автор "Zahoruiko Liudmyla Oleksiivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості оцінювання знань студентів з іноземної мови у вищих навчальних закладах Польщі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Загоруйко Людмила Олексіївна; Zahoruiko Liudmyla OleksiivnaУ статті висвітлено особливості оцінювання знань студентів з іноземної мови у вищих навчальних закладах Польщі. Схарактеризовано оцінювання навчальних досягнень польських студентів з іноземної мови з чотирьох видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання та письма. Зазначено форми та мету тестових завдань для оцінювання знань з іноземної мови. Також було проаналізовано такі інновації в оцінюванні навчальних досягнень польських студентів з іноземних мов, як самооцінювання, використання ІКТ та портфолійне оцінювання.Документ Проблеми викладання іноземних мов студентам немовних спеціальностей: до, під час та після пандемії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Діденко Ірина; Didenko Iryna; Загоруйко Людмила Олексіївна; Zahoruiko Liudmyla Oleksiivna; Філатова Олена; Filatova OlenaУ статті викладено проблеми викладання іноземної мови професійного спрямування, з якими стикалися викладачі та студенти до пандемії: недостатню застосування системи контролю якості, розбіжності в кількості навчальних годин, відведених на вивчення іноземної мови на різних факультетах, низький рівень володіння англійською мовою серед вступників та недостатній – серед викладачів, низька якість методик оцінювання та тестів, зосередженість викладачів на дослідницькій та публікаційній активності замість розвитку педагогічної майстерності й опанування нових методів і прийомів навчання, змішані (за рівнем) навчальні групи, відсутність спеціалізації викладачів, або, навпаки, хибне уявлення викладачів іноземних мов щодо змісту освіти. Також у статті розглянуті проблеми, які додались у період пандемії: перевантаженість викладачів, нестача в них цифрових знань та навичок, неможливість забезпечення об’єктивного оцінювання в дистанційному форматі, недостатній зворотній зв’язок між студентами і викладачами тощо. Також у статті розглянуті шляхи, якими було вирішено переважну більшість перерахованих проблем і на основі узагальненого досвіду, а також відгуків студентів і викладачів зроблено прогноз щодо викладання іноземних мов у постпандемічний період.Документ Стратегії забезпечення рівних освітніх можливостей молоді у скандинавських країнах(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Загоруйко Людмила Олексіївна; Zahoruiko Liudmyla OleksiivnaУ дисертації проаналізовано теоретичні засади забезпечення стратегій рівних освітніх можливостей молоді, систематизовано освітню політику скандинавських країн та ЄС у глобальному та регіональному контекстах для кращого розуміння їхньої позиції із питання рівності в освіті. Визначено практичні засади забезпечення рівних освітніх можливостей молоді у скандинавських країнах у національному контексті. Проаналізовано організаційно-правове забезпечення стратегій рівних освітніх можливостей, з’ясовано причини нерівності освітніх можливостей молоді у скандинавських країнах та встановлено, що на виникнення нерівності в освіті впливають гендерний, економічний, географічний, соціальний, фізичний і віковий чинники. Узагальнено освітньо-соціальні, освітньо-культурні, освітньо-економічні та освітні стратегії забезпечення рівних освітніх можливостей молоді у скандинавських країнах. Охарактеризовано стан проблеми нерівності освітніх можливостей молоді в Україні на початку ХХІ століття; розроблено практичні рекомендації щодо реалізації позитивного досвіду скандинавських країн щодо забезпечення рівних освітніх можливостей молоді на державному та регіональному рівнях.