Перегляд за Автор "Zabolotnyi V. F."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Впровадження профільного навчання у старшій школі – актуальне питання сьогодення(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Заболотний В. Ф.; Zabolotnyi V. F.; Саркісян О. А.; Sarkisian O. A.У статті розглянуто сучасний стан шкільної освіти в напрямку реалізації профільного навчання. Розкрито сутність поняття «профільне навчання», визначено значущість та пріоритети цього явища у системі сьогоднішньої освіти. Виокремлено основні завдання запровадження профільного навчання в школі та відзначено окремі заходи, які сприяють його впровадженню. Визначено вимоги до вчителя, який працює у профільних класах. Зосереджена увага на питаннях допрофільної підготовки учнів в основній школі. Зокрема з’ясовано, що ефективність допрофільного навчання вимагає налагодження дієвої діагностики рівня навчальних досягнень учнів основної школи, профконсультаційної психодіагностики з метою визначення професійних інтересів і запитів учнів для створення однорідних за підготовленістю та інтересами мікроколективів (класів, груп). Встановлено, що чималого значення набуває реалізація прикладної спрямованості шкільних предметів, різнорівневе вивчення різноманітних курсів, організація самостійної роботи учнів відповідно до їхніх індивідуальних нахилів. Зазначено основні проблеми впровадження профільного навчання у старшій школі та можливі шляхи їх усунення.Документ Електронні засоби самоконтролю навчальних досягнень учнів з астрономії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Заболотний В. Ф.; Zabolotnyi V. F.; Кузьминський О. В.; Kuzmynskyi O. V.Автори зазначають, що сьогодні астрономічна підготовка у більшості випадків є неякісною, нецікавою для учнів та методично недосконалою. Розв’язання проблем формування в учнів астрономічних знань вимагає, насамперед, забезпечення доступу учнів і вчителів до інформаційно-методичних ресурсів, використання яких забезпечить підвищення якості астрономічної підготовки, а отже, рівня предметної компетентності учнів з астрономії. Результати педагогічного експерименту і навчальні досягнення учнів дають підстави стверджувати, що використання електронних освітніх ресурсів (ЕОР) для забезпечення самоперевірки навчальних досягнень: активізують пізнавальну діяльність учнів; мобілізують психічну активність учнів; формують цілісні, адекватні дійсності образи (збільшення можливості мимовільного запам'ятовування матеріалу); підвищує доступність навчання та введення новизни у навчальний процес; розширюють обсяг засвоюваного матеріалу; підвищують інтерес учнів. Розроблено графічні тести, як один з видів ЕОР. З метою визначення рівня навчальних досягнень учнів система ЕОР доповнена елементами контролю набутих компетенцій. Інтерактивні тести створено у середовищі MS PowerPoint. Серед можливих варіантів обрано графічний тип тестів. Оскільки астрономія як навчальний предмет вивчалася учнями вперше, не має можливості порівняти навчальні досягнення на початковому констатуючому етапі.