Перегляд за Автор "Yeremus-Levandovska Anna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Methods оf Teaching оf Coloratura Soprano Voice: Coloratura Technique іn the Operas by Moniuszko (Selected Examples)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Yeremus-Levandovska Anna; Єремус-Левандовська АннаУ статті висвітлено проблеми опанування колоратурної техніки сопранових партій в операх Станіслава Монюшка. Наголошено, що вокальна творчість фундатора польської вокальної лірики та національної опери становить значний інтерес як для музикознавців, так і для педагогів-вокалістів. Увагу сконцентровано на чотирьох параметрах: а) колоратурна техніка, б) теситура, в) використання високих та низьких звуків вокального діапазону сопрано, г) традиційна виконавська естетика. Для аналізу обрано три сопранові арії з оперної творчості Монюшка (Арія Єви з ІІ акту опери «Графіня», речитатива й арії Ганни з IV акту опери «Зачарований замок», Вальс Беати з оперети «Беата»), у яких композитор застосував колоратурні техніки і які зазвичай виконуються колоратурними сопрано. У сучасній виконавській естетиці преференції надаються підпорядкуванню творів щодо ґатунків вокальних голосів, коли у виборі солістів керуються не тільки теситурою і діапазоном, але й оркестровою фактурою і драматичною насиченістю. У цьому контексті в оперній творчості Ст. Монюшка можна знайти сопранові партії, які можна трактувати як колоратурні. Саме такими можна вважати три виокремлені арії за умови розуміння їх специфіки і пристосування художніх засобів до виконавських можливостей конкретних вокалістом. Запропонована авторська методика опанування означених арій дає вражаючі результати в підготовці молодих оперних співачок як із боку розвитку артистичності, так і з боку розширення діапазону і тембрального забарвлення завдяки дидактичному потенціалу як самих творів, так і запропонованих в авторській методиці виконавських засобів. Презентована в статті методика опанування колоратурних технік в оперних аріях Станіслава Монюшка надає їм нове життя в репертуарі виконавців із колоратурним сопрано.Документ Międzykulturowa przestrzeń festiwali muzycznych(2013) Єремус-Левандовська Анна; Yeremus-Levandovska AnnaУ статті розглянуто сутність інтеркультурності як діалогу, що має на меті запобігання конфліктам на культурному підґрунті й через пізнання різних культур і спілкування з ними збагачує особистість. Показано, що інтеркультурність передбачає скасування ієрархії між культурами, які є рівнозначними й оцінюються виключно на основі їх власної вартості. Стверджується, що класична музика стає дороговказом у часи дегуманізації, дезорієнтації, насильства, поспіху та поверховості. Музика починає відігравати значну роль у співтворенні нових якостей життя, що надають позачасовий сенс у будівництві спільного міжкультурного простору цивілізації ХХІ століття. Надано перелік музичних фестивалів у Польщі. Репрезентовано літній музичний фестиваль у Кутно, що є практичним утілення авторської концепції мистецької інтеркультурності. Наведено головні положення фестивалю, серед яких, презентація музичних творів композиторів різних національностей і різних культурних кіл, участь у фестивалі виконавців різних національностей, участь у Міжнародних вокальних майстер-класах педагогів і студентів із різних країн, співпраця з інституціями музичної культури.Документ Praktyczne zastosowanie nowoczesnych metod i srodkow technologicznych w ksztatceniu artystow wokalistow (na przyktadzie wybranych przedmiotow)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Єремус-Левандовська Анна; Yeremus-Levandovska AnnaThe author emphasized the need to use modern multimedia in training singers as the most efficient way of development of the sector.Документ Specyfika Szkolenia Sopranu Koloraturowego(ФОП Цьома С. П., 2016) Єремус-Левандовська Анна; Yeremus-Levandovska AnnaThe human voice is a unique instrument. This tool is very interesting due to organic compounds from the human body, as well as unique opportunities for expression and transmission of emotional states. The article is an attempt of approaching subjects relating to teaching methodology and functioning of the voice of coloratura soprano as a specific genre of soprano voice. The research material is based on the ideas and experiences which were the result of years of work in Opera and concert, and in the author’s experience as a teacher of solo singing. In the article the specifics of coloratura soprano, its special features, abilities, but also weaknesses and threats are discussed. The various characteristics of this type of voice, vocal technique are described in detail, and their application, that is a result of working with a coloratura soprano voice is analyzed. In light of the issues discussed, training of this kind of voice, and the vocal art, the studied phenomenon is incredibly complex. The purpose of the research is to find optimal methods allowing safe and effective way of learning and functioning of special voices. The author is deeply convinced that the time devoted to work on formation and mastering coloratura soprano on the stage during training at Alma mater, should be paid to creation of the necessary framework for the full development of the personality, his/her vocal and artistic activities, while at the same time should be found the way to overcome the issues contained in the literature designed for this type of voice. The author is also convinced in the need for further specialization in the field of education certain types of votes. Of course, this requirement should be applied in relation to the process of learning coloratura soprano.