Перегляд за Автор "Yelek Daria Yuriyvna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання віртуальних лабораторій у шкільному освітньому процесі(2021-12) Єлек Дар’я Юріївна; Yelek Daria Yuriyvna; Шамоня Володимир Григорович; Shamonia Volodymyr HryhorovychКваліфікаційне дослідження присвячене розгляду можливості впровадження віртуальних лабораторій в навчальний процес для учнів. У першому розділі «Віртуальні лабораторії як наступний крок впровадження цифрових технологій у освітній процес» проаналізовано: • сутність віртуальних лабораторій, їх переваги та недоліки; • можливості використання віртуальних лабораторій у навчальному процесі; • види віртуальних лабораторій. У другому розділі «Віртуальні лабораторії як засіб навчання» проаналізовано засоби для створення віртуальних лабораторій, опис кожної програми окремо та порівняльна таблиця цих програм. Теоретична значущість. Основою досліджень є можливість впровадження віртуальної лабораторії в навчально-освітній процес, положення загального дидактичної теорії навчання, основні положення особистісно-орієнтованого підходу в освіті, положення теорії та методики навчання за допомогою впровадження віртуальних лабораторій. Практичне значення одержаних результатів. За допомогою використання віртуальних лабораторій, можна давати учням розроблені матеріали та огляд програм для закріплення знань із теми.