Перегляд за Автор "Yefremova Halyna Leonidivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Професійний менталітет соціальних педагогів у контексті процесу професіоналізації(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Єфремова Галина Леонідівна; Yefremova Halyna LeonidivnaУ статті проаналізовані закономірності становлення професійного менталітету соціальних педагогів, визначені провідні умови, фактори ефективної професіоналізації фахівців соціальної сфери в Україні.Документ Соціально-педагогічний супровід як провідна умова розвитку професійної адаптивності соціальних педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти(2015) Єфремова Галина Леонідівна; Yefremova Halyna LeonidivnaУ статті розглянуто соціально-педагогічний супровід як провідну умову розвитку професійної адаптивності соціальних педагогів, самостійний педагогічний засіб, особливий вид діяльності, спрямований не лише на вирішення вузьких адаптаційних завдань, але й на розвиток усього особистісного потенціалу слухача. Мета дослідження зумовлена необхідністю визначення складових соціально-педагогічного супроводу соціальних педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти. У дослідженні використано теоретичні методи (аналіз, систематизація й порівняння науково-теоретичного матеріалу) для узагальнення теоретичних ідей із проблеми та уточнення понятійно-категорійного апарату дослідження.Документ Формування готовності педагогів-організаторів до інноваційної професійної діяльності(2016) Єфремова Галина Леонідівна; Yefremova Halyna LeonidivnaУ статті розглянуто особливості формування готовності педагогів-організаторів до інноваційної професійної діяльності. Готовність визначено як інтегративну якість особистості, яка характеризується наявністю та певним рівнем сформованості мотиваційно-орієнтаційного, змістовно-операційного й оцінно-рефлексивного компонентів у їх єдності, що проявляється в прагненні до інноваційної діяльності та в підготовленості до її здійснення на професійному рівні. Мета дослідження зумовлена необхідністю визначення особливостей формування готовності педагогів-організаторів до інноваційної професійної діяльності. У дослідженні використано теоретичні методи (аналіз, систематизація й порівняння науково-теоретичного матеріалу) для узагальнення теоретичних ідей з проблеми та уточнення понятійно-категорійного апарату дослідження.