eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Yefremova Halyna Leonidivna"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Професійний менталітет соціальних педагогів у контексті процесу професіоналізації
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Єфремова Галина Леонідівна; Yefremova Halyna Leonidivna
    У статті проаналізовані закономірності становлення професійного менталітету соціальних педагогів, визначені провідні умови, фактори ефективної професіоналізації фахівців соціальної сфери в Україні.
  • Документ
    Соціально-педагогічний супровід як провідна умова розвитку професійної адаптивності соціальних педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти
    (2015) Єфремова Галина Леонідівна; Yefremova Halyna Leonidivna
    У статті розглянуто соціально-педагогічний супровід як провідну умову розвитку професійної адаптивності соціальних педагогів, самостійний педагогічний засіб, особливий вид діяльності, спрямований не лише на вирішення вузьких адаптаційних завдань, але й на розвиток усього особистісного потенціалу слухача. Мета дослідження зумовлена необхідністю визначення складових соціально-педагогічного супроводу соціальних педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти. У дослідженні використано теоретичні методи (аналіз, систематизація й порівняння науково-теоретичного матеріалу) для узагальнення теоретичних ідей із проблеми та уточнення понятійно-категорійного апарату дослідження.
  • Документ
    Формування готовності педагогів-організаторів до інноваційної професійної діяльності
    (2016) Єфремова Галина Леонідівна; Yefremova Halyna Leonidivna
    У статті розглянуто особливості формування готовності педагогів-організаторів до інноваційної професійної діяльності. Готовність визначено як інтегративну якість особистості, яка характеризується наявністю та певним рівнем сформованості мотиваційно-орієнтаційного, змістовно-операційного й оцінно-рефлексивного компонентів у їх єдності, що проявляється в прагненні до інноваційної діяльності та в підготовленості до її здійснення на професійному рівні. Мета дослідження зумовлена необхідністю визначення особливостей формування готовності педагогів-організаторів до інноваційної професійної діяльності. У дослідженні використано теоретичні методи (аналіз, систематизація й порівняння науково-теоретичного матеріалу) для узагальнення теоретичних ідей з проблеми та уточнення понятійно-категорійного апарату дослідження.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності