eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Yatsenko V. V."

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Використання технологій МООС в системі змішаного навчання
    (ФОП Цьома С. П., 2017) Яценко В. В.; Yatsenko V. V.; Братушка С. М.; Bratushka S. M.
    Якість освітнього процесу залежить від конкретної ролі викладача і його здатності творчо використовувати новітні методи, форми і технології. Поєднання традиційних форм аудиторного навчання з технологіями МООС значно підвищує мотивацію студентів до навчання та науково- теоретичний і методичний рівень викладання навчальної дисципліни.
  • Документ
    Методична система кредитно-компетентнісного навчання інформатики в економічному ВНЗ
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Головань M. C.; Holovan M. S.; Яценко В. В.; Yatsenko V. V.
    У статті описано модель методичної системи навчання інформатики у вищому економічному навчальному закладі на основі компетентнісного підходу в умовах кредитно-трансферної системи організації навчання. Побудована методична система навчання складається з цільового, змістового, процесуального, організаційно- управлінського і результатно-оцінного функціональних компонентів.
  • Документ
    Поняття і значення педагогічних інновацій
    (2013) Яценко В. В.; Yatsenko V. V.
    Виділено практичне значення педагогічних інновацій і розкрито деякі з напрямів реалізації педагогічних інновацій у сучасній освіті. Дано характеристику терміну «педагогічна інновація». Розкрито причини розвитку педагогічних інновацій. Проаналізовано підходи до типології педагогічних інновацій. Визначено значення педагогічних інновацій у системі професійної освіти як однієї зі сфер реалізації сучасної освіти. Виділено й розкрито деякі з напрямів реалізації педагогічних інновацій у сучасній освіті. Сформульовано реалізацію профільного навчання як одну з істотних форм нововведень в українській школі. Визначено методологічну основу проектування системи профільного навчання як принципів свідомості й системності української освіти.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук