eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Yaroshynska Olena Oleksandrivna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Методологічні засади проектування освітнього середовища професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Ярошинська Олена Олександрівна; Yaroshynska Olena Oleksandrivna
    У статті обґрунтовано необхідність визначення методологічних засад досліджуваного процесу - проектування освітнього середовища професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Ураховуючи сучасні процеси модернізації освітньої галузі та нові тенденції у проектуванні освітнього середовища в процесі підготовки майбутніх учителів, схарактеризовано методологічні підходи дослідження: середовищний, культурологічний, компетентнісний, синергетичний, системний, аксіологічний, особистісно-діяльнісний, акмеологічний, технологічний.
  • Документ
    Освіта як невід’ємний конструкт поняття «освітнє середовище професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів»
    (2014) Ярошинська Олена Олександрівна; Yaroshynska Olena Oleksandrivna
    Актуальність розробки теоретико-методичних засад проектування освітнього середовища професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи зумовила дослідження різних аспектів представлення мегакатегорії «освіта» та в контексті конструкту «освітнє середовище професійної підготовки» виокремлення власного бачення реалізації освітніх задач в умовах середовищного проектування підготовки вчителя початкових класів. У статті представлено широкий спектр трактування поняття «освіта»; окреслено відповідно до сучасних парадигм цілі освіти; розкрито роль освітнього компоненту в професійній підготовці. Запропоновано власне визначення освіти як педагогічно організованої соціалізації особистості, також обґрунтовано позицію автора щодо представлення майбутнього фахівця як активного суб’єкта освітньої взаємодії.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук