eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Yaroshenko Olha"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Методичний складник професійного розвитку науково-педагогічного працівника
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Ярошенко Ольга; Yaroshenko Olha
    У статті визначено роль методичної складової професійного розвитку науковопедагогічних працівників у забезпеченні якості вищої освіти. Проаналізовано актуальні дослідження інтерактивних методів навчання, на підставі чого встановлено, що їх використання не носить системного характеру, а в рекомендаціях щодо впровадження інтерактивного навчання групова навчальна діяльність не позиціонується як основна форма організації освітньої діяльності студентів і учнів. Здійснено порівняння інтерактивного й пояснювально-ілюстративного навчання. Обґрунтовано, що фронтальна, індивідуальна та групова форми організації навчальної діяльності здобувачів освіти мають різні можливості ,для застосування інтерактивних методів навчання. Доведено, що групова навчальна діяльність, в основу якої закладено спілкування по ліній « добувач освіти – здобувачі освіти», найбільш придатна для інтерактивного навчання. Показано, що науково-педагогічних працівників вітчизняних закладів вищої освіти недооцінюють значення групової навчальної діяльності у підготовці здобувачів вищої освіти, їхня викладацька діяльність в методичному аспекті потребує опанування методикою організації і впровадження інтерактивного навчання з використанням групової навчальної діяльності. Виявлено приріччя між об’єктивною потребою закладів вищої освіти у постійному професійному розвитку науково-педагогічних працівників і недостатнім розробленням теоретичних основ та навчального забезпечення формування в них методичного компонента професійної компетентності. Запропоновано один із способів розв’язання зазначеного протиріччя у процесі професійного розвитку викладачів, який стосується змістово-процесуального забезпечення діяльності групових суб’єктів навчання. Наведено приклад практичного занятті трьохелементної структури, на якому використовується групова навчальна діяльність тих, хто навчається.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук