Перегляд за Автор "Yarosh Nataliia Volodymyrivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Боротьба репресивно-каральних органів радянської держави з українським повстанським рухом (1945 - середина 1950-х рр.)(2022) Ярош Наталія Володимирівна; Yarosh Nataliia VolodymyrivnaСтаття присвячена вивченню особливостей боротьби репресивно-каральних органів радянської держави з українським повстанським рухом в перше післявоєнне десятиліття. Після закінчення війни українські повстанці продовжували збройну боротьбу проти радянського тоталітарного режиму. Каральні акції радянського режиму не зупиняли повстанців. Одним із найпідступніших методів, до яких вдавалися каральнорепресивні органи радянської держави було створення та діяльність спеціальних груп, які діяли під виглядом підрозділів УПА або боївок Служби безпеки ОУН. Нові форми боротьби передбачали також проведення операцій невеликими маневровими загонами МДБ проти конкретних повстанських формувань, або окремих діячів підпілля, перш за все районних, окружних і крайового проводів ОУН, місце находження яких виявлено агентурою чи спецгрупами. Загалом репресивні органи досягли певних результатів.Документ Використання навчальних телевізійних передач у процесі викладання суспільствознавства у загальноосвітніх школах України (70-ті роки ХХ ст.)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Ярош Наталія Володимирівна; Yarosh Nataliia VolodymyrivnaУ статті здійснено аналіз особливостей використання навчальних телевізійних передач у процесі викладання суспільствознавства у загальноосвітніх закладах України у 70-ті роки XX ст. Установлено, що у досліджуваний період телевізійні передачі із суспільствознавства давали учням загальні уявлення про розвиток природи і суспільства. Завдяки їм поглиблювалися міжпредметні зв'язки, забезпечувалося комплексне вивчення явищ і подій. Навчальні телепередачі виступали важливим засобом поліпшення мобільності навчального процесу, його постійного і динамічного оновлення.Документ Шкільна історична освіта в Україні у 20-ті рр. ХХ ст.(2020) Волкова-Ул Юлія Олександрівна; Volkova-Ul Yuliia Oleksandrivna; Ярош Наталія Володимирівна; Yarosh Nataliia VolodymyrivnaУ роботі здійснено аналіз історіографії та джерельної бази дослідження, розкрито зміст шкільної історичної освіти у навчальних планах і програмах, охарактеризовано навчальну діяльність трудових шкіл УСРР по засвоєнню учнями історичних знань, виявлено основні форми позанавчальної історичної освіти школярів у досліджуваний період.Документ Інтегрування знань у шкільному курсі суспільствознавства (60-ті рр. ХХ ст.)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Ярош Наталія Володимирівна; Yarosh Nataliia VolodymyrivnaУ статті розкриваються особливості інтегрування знань у курсі суспільствознавства з предметами природничого і гуманітарного циклу. Було встановлено, що поєднання знань давало можливість більш повно розкрити основні поняття і факти з даного предмету.