Перегляд за Автор "Yao Peichan"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Проблема педагогічної спрямованості професійної підготовки майбутніх учителів хореографічного мистецтва в сучасних наукових розвідках(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Яо Пейчань; Yao PeichanУ статті здійснено аналіз сучасних наукових досліджень щодо проблеми співвідношення фахової та педагогічної підготовки майбутніх учителів хореографічного мистецтва як цілісної, багаторівневої, різновекторної художньо-педагогічної системи, у результаті якого з’ясовано, що підготовка майбутніх учителів хореографічного мистецтва має біфункціональність та поліфонічний характер, що полягає у складному діалектичному поєднанні її професійно-педагогічної та фахово-хореографічної складових. Виокремлено основні положення представлених у науковому полі мистецької освіти досліджень, які акцентують увагу на необхідності забезпечення збалансованості професійної підготовки майбутніх учителів хореографічного мистецтва, посилення її педагогічної спрямованості, що посідає ключові позиції у процесі стимулювання розвитку професійного інтересу до педагогічної діяльності у студентів хореографічного фаху.