Перегляд за Автор "Yakymenko Svitlana Ivanivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Авторська інноваційно-інтегрована модель діяльності ЗОШ I ст. як складова гуманної педагогіки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Якименко Світлана Іванівна; Yakymenko Svitlana IvanivnaСтаття присвячена проблемам інновацій в освіті, автор представляє результати дослідження по впровадженню інтегрованої особистісно-орієнтованої технології на Миколаївщині.Документ Колектив та особистість у педагогічній спадщині А. С. Макаренка: історія і сучасність(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Якименко Світлана Іванівна; Yakymenko Svitlana IvanivnaУ статі розкривається проблеми взаємодії особистості та колективу в педагогічній спадщині А. С. Макаренка.Документ Світоглядна освіта в умовах сучасного освітнього простору ВНЗ(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Якименко Світлана Іванівна; Yakymenko Svitlana IvanivnaУ статті йдеться про світоглядну освіту в умовах сучасного суспільства. Охарактеризовано форми й методи освіти, які визначаються трьома факторами: змістом, знанням, конкретними цілями. Досліджено й виділено три сфери: пізнавальну, художню та оцінно-регулятивну. Доведено, що здійснення обов’язкової світоглядної освіти в навчальних закладах є на сьогодні одним із найважливіших завдань національної освіти. Зазначено, що формування світогляду в сучасних умовах є важливою соціально-психологічною проблемою, актуальність якої визначається як потребами суспільства, так і необхідністю особистісного розвитку людини.Документ Формирование мировоззрения дошкольника и младшего школьника средствами интегрированных знаний о человеке и мире(2016) Якименко Світлана Іванівна; Yakymenko Svitlana IvanivnaВ статье рассматриваются вопросы интегрированной технологии учебно-воспитательного процесса на основании общей интегрированной системы содержания образования. В основе такой технологии лежат идеи гуманизации и гуманитаризации образования, ориентации на всестороннее развитие личности дошкольника/младшего школьника. Исследованная модель технологии рассматривается как целостная система, общей направленностью которой является формирование у ребенка основ целостного восприятия картины мира, правильного ориентирования в объективной деятельности и успешной деятельности в ней.