Перегляд за Автор "Yahodnikova Viktoriia Viktorivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Чинники формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи(2016) Ягоднікова Вікторія Вікторівна; Yahodnikova Viktoriia ViktorivnaСтаття присвячена аналізу й визначенню чинників формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи. Для досягнення визначеної мети застосувалися теоретичні методи дослідження – теоретичний аналіз, зіставлення й узагальнення, інтерпретація сучасних теоретичних досліджень у вітчизняній педагогіці. Установлено, що чинники формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи є керованими й некерованими, внутрішніми й зовнішніми явищами, процесами, ситуаціями, обставинами, природними чи соціальними фактами, що спонукають суб’єктів виховання до активної інноваційної діяльності зі створення, опанування і впровадження інновацій у виховання та впливають на умови, перебіг і результативність виховного процесу, що має інноваційну спрямованість. Вони виникають і зумовлюють означений процес на загальношкільному рівні, рівні учнівського колективу та рівні суб’єктів виховання.