Перегляд за Автор "Yablokov Serhii Volodymyrovych"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Ділова гра як педагогічний прийом створення комунікативних ситуацій на уроках з англійської мови у середніх класах закладу загальної середньої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Яблоков Сергій Володимирович; Yablokov Serhii Volodymyrovych; Бойко Дар’я; Boiko DariaУ статті наголошується на актуалізації використання педагогічних прийомів щодо створення комунікативних ситуацій на уроках англійської мови. Мета статті – установити роль ділової гри у створенні комунікативних ситуацій на уроках англійської мови в середніх класах закладів загальної середньої освіти. Автори статті використовують такі методи дослідження, як аналіз та синтез; історико-структурний метод; метод систематизації; метод зіставлення; описовий, дедуктивний та індуктивний прийоми. Автори статті вважають, що сутність поняття «ділова гра» полягає в моделюванні реальної ситуації за допомогою спеціально створеної проблеми. У статті проаналізовано особливості уроків англійської мови з використанням прийому ділової гри на основі розробок учителів шкіл та доведено, що даний педагогічний прийом може ефективно використовуватися в навчальному процесі з огляду на його можливості щодо розвитку комунікативних навичок учнів. Практичне значення полягає в тому, що результати дослідження можуть стати основою для поглиблення знань практикуючих учителів, що прагнуть знайти нові підходи у своїй діяльності для підвищення активності та збільшення зацікавленості учнів під час вивчення англійської мови.Документ Організація роботи з формування загальнокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов засобами інноваційних технологій(2015) Яблоков Сергій Володимирович; Yablokov Serhii VolodymyrovychУ статті схарактеризовано організацію роботи з формування загальнокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов засобами інноваційних технологій, яку побудовано за допомогою алгоритму, що складався з п’яти взаємозв’язаних етапів: мотиваційного, базового, формувального, творчого, контрольно-оцінного. Запропонований алгоритм допоможе викладачам розв’язувати різні види педагогічних задач, забезпечує засвоєння тими, хто навчається, певних (у нашому випадку, передусім, загальнокультурних) знань і вмінь, а також дозволяє самостійно обирати рішення, оскільки за умови цілеспрямованого й систематичного застосування сукупності інноваційних технологій можна сформувати високий (творчий) рівень загальнокультурної компетентності в майбутніх учителів іноземних мов.Документ Інтеграція формального, неформального та інформального навчання в навчанні англійської мови(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Яблоков Сергій Володимирович; Yablokov Serhii VolodymyrovychУ статті досліджується питання формального, неформального та інформального навчання. Дається визначення понять «формальна», «неформальна» та «інформальна» освіта і навчання. Визначається значущість появи цих категорій у законодавчому полі України (зокрема в Законі України «Про освіту»). Характеризується використання формального, неформального та інформального навчання в таких проявах, як навчання протягом життя та «змішане навчання». Визначається значення інтеграції формального, неформального та інформального навчання в підвищенні ефективності навчання іноземним мовам.