eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Vynohradska Holda"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Модель формування професійної компетентності кваліфікованих робітників швейного профілю на засадах державно‐приватного партнерства
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Виноградська Голда; Vynohradska Holda
    Актуальність статті зумовлена проблемою підвищення якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників швейного профілю ‐ далі КРШП як однією з актуальних, оскільки трудовий потенціал розглядається важливим стратегічним ресурсом будь‐якої держави та передбачає його відповідність соціально‐економічним вимогам сьогодення й сучасного ринку праці. Вирішення зазначеного питання залежить від модернізації не тільки змісту, форм, методів, а також від принципів П(ПТ)О, оптимізації способів і технологій організації освітнього процесу, переосмислення мети та кінцевого результату професійної підготовки майбутніх робітників у співпраці із стейкхолдерами. Мета статті: розроблення й обґрунтування моделі розвитку професійної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників швейного профілю на засадах державно‐приватного партнерства ‐ далі ДПП. Методи: опитування пропозицій стейкхолдерів щодо вдосконалення підготовки КРШП на засадах ДПП; педагогічне моделювання, суть якого полягає в науковому обґрунтуванні конструювання процесів. Результати: на основі теоретичного аналізу наукової літератури з проблем розвитку професійної компетентності фахівців швейного профілю на засадах ДПП, змісту їхньої професійної діяльності, результатів константувального етапу експерименту, розроблено модель розвитку професійної компетентності КРШП, як фрагментарно узагальнений аналог структурно‐функціональних зв’язків об’єкта дослідження, його особливостей, виявлення механізмів удосконалення. Розроблена модель складається з чотирьох блоків, що взаємопов’язані між собою та всіма педагогічними умовами, забезпечуючи прогнозований результат педагогічної діяльності – розвиток професійної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників швейного профілю на засадах ДПП. Висновки: узагальнено пропозиції стейкхолдерів щодо покращення підготовки кваліфікованих робітників для легкої промисловості на засадах державно‐приватного партнерства; виявлено певні організаційно‐ педагогічні умови, які мають бути створені для цього в закладах П(ПТ)О; запропоновано структурно‐динамічну модель, що відображає результати проєктування системи розвитку професійної компетентності майбутніх КРШП на засадах ДПП та систематизує практико‐технологічні дії щодо цілеспрямованого розвитку досліджуваного феномену.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук