Перегляд за Автор "Vradii Kateryna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання ігрових технологій у формуванні екологічно доцільної поведінки учнів початкових класів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Колишкіна Алла Петрівна; Kolyshkina Alla Petrivna; Врадій Катерина; Vradii KaterynaУ статті розв’язується проблема екологічного виховання учнів початкових класів. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні ефективності використання ігрових технологій у формуванні екологічно доцільної поведінки учнів початкових класів. Для досягнення мети публікації використано методику дослідження рівнів екологічної поведінки учнів початкової школи у природі, що складаються з таких компонентів: 1) створення уявних ситуацій за допомогою серій завдань; 2) створення реальних ситуацій вибору взірця поведінки учнів початкової школи в природі; 3) спостереження за поведінкою учнів у природі. Розроблено змагальні, рольові та імітаційні екологічні ігри, що базуються на навчальному матеріалі, запропонованому шкільною програмою. Доведено, що гра екологічного змісту сприяє реалізації поведінкового потенціалу дитини щодо природи, забезпечує осмислення власної діяльності у природі. Перспективи подальших наукових розвідок пов’язані з дослідженням проблеми формування екологічно доцільної поведінки як чинника соціалізації учнів початкової школи.Документ Патріотичне виховання учнів початкових класів у процесі викладання освітньої галузі «Суспільствознавство»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Колишкіна Алла Петрівна; Kolyshkina Alla Petrivna; Врадій Катерина; Vradii KaterynaУ статті обґрунтовано структуру патріотичного виховання учнів початкових класів у процесі викладання освітньої галузі «Суспільствознавство» на основі родинних традицій українського народу, а саме: знання та дотримання родинних традицій українського народу; сформованість елементів національної свідомості та самосвідомості; шанобливе ставлення до культурної спадщини, традицій і звичаїв народів, що живуть в Україні; наявність рис і моральних якостей українця.Документ Сучасні тенденції розвитку і використання відкритих освітніх ресурсів та їх роль у реформуванні освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Врадій Катерина; Vradii Kateryna; Колишкіна Алла Петрівна; Kolyshkina Alla PetrivnaСтаття присвячена визначенню сучасних тенденцій розвитку, використання, створення та поширення відкритих освітніх ресурсів і з’ясування їх ролі у процесі реформування освітньої галузі. У дослідженні ми спираємося на аналіз потреб, потенціалу, можливостей і складнощів створення та використання відкритих освітніх ресурсів, а також передбачаємо розробку рекомендацій для більш широкого використання відкритих освітніх ресурсів в освітній практиці. Особлива увага приділяється проблемам ліцензування, поширенню передового досвіду і інформації про відкриті ліцензії. Основними напрямами дослідження є: історичний огляд появи означення «відкриті освітні ресурси», пошук і аналіз конкретних прикладів і огляд передового досвіду; ознайомлення з питаннями пов’язаними з правом інтелектуальної власності та відкритими ліцензіями; обмін актуальною інформацією в галузі відкритих освітніх ресурсів; зміцнення потенціалу процесу створення і використання відкритих освітніх ресурсів. У статті здійснено аналіз різноманітних стимулів для розробки та використання відкритих освітніх ресурсів, описаних в літературі, для різних категорій зацікавлених осіб. Зокрема зазначається, що наявність і більша доступність ресурсів допомагає: дізнаватися нове або отримувати додаткову інформацію з досліджуваних курсів; ділитися інформацією і обговорювати її в асинхронному або синхронному режимі з іншими учнями; приймати рішення про вступ до вищого навчального закладу або продовження формальної освіти; обрати навчальний заклад; підвищувати ефективність професійної діяльності; самостійно створювати або доповнювати відкриті освітні ресурси. Окремо висвітлюється питання вільного доступу до відкритих освітніх ресурсів, а найбільшу увагу зосереджено на визначенні переваг використання відкритих освітніх ресурсів, які не є вичерпними, і присутні в них позитивні наміри тільки починають з'являтися в наукових дослідженнях і виявлятися в різноманітних проектах.