eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Voznosymenko D. A."

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Метод проектів у підготовці майбутнього вчителя математики
    (2015) Возносименко Д. А.; Voznosymenko D. A.
    Проаналізовано проблему професійної підготовки майбутнього вчителя математики до організації проектної діяльності. Визначено суть поняття «метод проектів». Висвітлено основні аспекти успішної реалізації проектної технології в процесі підготовки майбутніх учителів математики.
  • Документ
    Моделювання як ефективний засіб комплексного розвитку математичної та цифрової компетентності у майбутніх учителів в умовах підготовки до роботи в НУШ
    (2023) Поліщук Т. В.; Polishchuk T. V.; Возносименко Д. А.; Voznosymenko D. A.
    У статті висвітлено проблему формування та розвитку ключових компетентностей в майбутніх учителів з метою їх підготовки до активної професійної діяльності в контексті ідей Нової української школи та цифровізації освіти. Розглянуто особливості застосування методу моделювання як одного із ефективних засобів комплексного розвитку математичної та цифрової компетентностей у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін під час вивчення дисциплін фундаментальної підготовки, саме «Математичний аналіз» та «Комплексний аналіз». Доведено, що з метою комплексного розвитку математичної та цифрової компетентностей, майбутнім учителям, доцільно пропонувати виконувати завдання аналітичним способом з використанням цифрових математичних середовищ. Виокремлено шляхи комплексного набуття математичної та цифрової компетентності, а саме: будувати і досліджувати математичні моделі реальних об'єктів, процесів та явищ в цифрових середовищах; проводити обчислення в цифрових середовищах; будувати та читати графіки функціональних залежностей в цифрових середовищах; працювати з формулами в цифрових середовищах; класифікувати і будувати геометричні фігури; створювати цифровий дидактичний матеріал в сучасних інтерактивних середовищах. Наведено приклади розв’язування математичних задач за допомогою математичного та комп’ютерного моделювання. Встановлено, що цілеспрямоване використання математичного моделювання у поєднанні з комп'ютерним моделюванням сприятиме комплексному розвитку математичної та цифрової компетентностей, що в свою чергу допоможе сформувати не тільки цілісну систему математичних знань умайбутніх учителів, а й забезпечує її професійну спрямованість. При цьому фундаментальність і професійна спрямованість виступатимуть в єдності. Зроблено висновок, що систематичне застосування моделювання в процесі навчання математики майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін, сприяє комплексному підвищенні рівня їх математичної та цифрової компетентностей.
  • Документ
    Підготовка майбутніх учителів математики до забезпечення валеологічного супроводу навчання шляхом проектної діяльності
    (2016) Возносименко Д. А.; Voznosymenko D. A.
    Метою статті є висвітлення актуальності підготовки майбутніх учителів математики до забезпечення валеологічного супроводу навчання з використанням проектної діяльності. Результати дослідження отримані на основі аналізу літератури з даної проблеми та нормативних документів, педагогічного спостереження за процесом навчання майбутніх учителів, підтверджують актуальність підготовки майбутнього вчителя математики до забезпечення валеологічного супроводу навчання учнів математиці. Практичне значення дослідження полягає в розробленні методичних рекомендацій щодо підготовки майбутніх учителів математики до вирішення проблеми збереження та зміцнення фізичного й психічного здоров’я учнів на уроках математики та їх практичного використання в навчальному процесі. Також зазначено, що проблема підготовки майбутніх учителів математики до забезпечення валеологічного супроводу навчання шляхом залучення їх до проектної діяльності на даний час висвітлена недостатньо.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук