Перегляд за Автор "Voznosymenko D. A."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Метод проектів у підготовці майбутнього вчителя математики(2015) Возносименко Д. А.; Voznosymenko D. A.Проаналізовано проблему професійної підготовки майбутнього вчителя математики до організації проектної діяльності. Визначено суть поняття «метод проектів». Висвітлено основні аспекти успішної реалізації проектної технології в процесі підготовки майбутніх учителів математики.Документ Моделювання як ефективний засіб комплексного розвитку математичної та цифрової компетентності у майбутніх учителів в умовах підготовки до роботи в НУШ(2023) Поліщук Т. В.; Polishchuk T. V.; Возносименко Д. А.; Voznosymenko D. A.У статті висвітлено проблему формування та розвитку ключових компетентностей в майбутніх учителів з метою їх підготовки до активної професійної діяльності в контексті ідей Нової української школи та цифровізації освіти. Розглянуто особливості застосування методу моделювання як одного із ефективних засобів комплексного розвитку математичної та цифрової компетентностей у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін під час вивчення дисциплін фундаментальної підготовки, саме «Математичний аналіз» та «Комплексний аналіз». Доведено, що з метою комплексного розвитку математичної та цифрової компетентностей, майбутнім учителям, доцільно пропонувати виконувати завдання аналітичним способом з використанням цифрових математичних середовищ. Виокремлено шляхи комплексного набуття математичної та цифрової компетентності, а саме: будувати і досліджувати математичні моделі реальних об'єктів, процесів та явищ в цифрових середовищах; проводити обчислення в цифрових середовищах; будувати та читати графіки функціональних залежностей в цифрових середовищах; працювати з формулами в цифрових середовищах; класифікувати і будувати геометричні фігури; створювати цифровий дидактичний матеріал в сучасних інтерактивних середовищах. Наведено приклади розв’язування математичних задач за допомогою математичного та комп’ютерного моделювання. Встановлено, що цілеспрямоване використання математичного моделювання у поєднанні з комп'ютерним моделюванням сприятиме комплексному розвитку математичної та цифрової компетентностей, що в свою чергу допоможе сформувати не тільки цілісну систему математичних знань умайбутніх учителів, а й забезпечує її професійну спрямованість. При цьому фундаментальність і професійна спрямованість виступатимуть в єдності. Зроблено висновок, що систематичне застосування моделювання в процесі навчання математики майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін, сприяє комплексному підвищенні рівня їх математичної та цифрової компетентностей.Документ Підготовка майбутніх учителів математики до забезпечення валеологічного супроводу навчання шляхом проектної діяльності(2016) Возносименко Д. А.; Voznosymenko D. A.Метою статті є висвітлення актуальності підготовки майбутніх учителів математики до забезпечення валеологічного супроводу навчання з використанням проектної діяльності. Результати дослідження отримані на основі аналізу літератури з даної проблеми та нормативних документів, педагогічного спостереження за процесом навчання майбутніх учителів, підтверджують актуальність підготовки майбутнього вчителя математики до забезпечення валеологічного супроводу навчання учнів математиці. Практичне значення дослідження полягає в розробленні методичних рекомендацій щодо підготовки майбутніх учителів математики до вирішення проблеми збереження та зміцнення фізичного й психічного здоров’я учнів на уроках математики та їх практичного використання в навчальному процесі. Також зазначено, що проблема підготовки майбутніх учителів математики до забезпечення валеологічного супроводу навчання шляхом залучення їх до проектної діяльності на даний час висвітлена недостатньо.