Перегляд за Автор "Vozniuk Viktoriia Viktorivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Організаційно-педагогічні засади інтеграції соціальних та освітніх послуг у розширених школах Великої Британії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Вознюк Вікторія Вікторівна; Vozniuk Viktoriia ViktorivnaДисертація є комплексним дослідженням у галузі компаративної педагогіки щодо організаційно-педагогічних засад інтеграції соціальних та освітніх послуг у розширених школах Великої Британії. Схарактеризовано стан розробленості проблеми та понятійно-термінологічний апарат дослідження в сучасній вітчизняній порівняльній педагогіці. Визначено передумови й етапи інтеграції соціальних та освітніх послуг у розширених школах Великої Британії. Окреслено нормативні (законодавчі акти та урядові програми, у яких визначено провідні аспекти діяльності розширених шкіл) та змістово-процесуальні (напрями діяльності розширених шкіл, форми і зміст надання ними соціальних послуг) засади інтеграції соціальних та освітніх послуг у розширених школах Великої Британії. З’ясовано управлінські (моделі, підходи, принципи та види взаємодії розширених шкіл із постачальниками соціальних послуг) засади надання соціальних послуг розширеними школами Великої Британії. Обґрунтовано можливості використання досвіду Великої Британії в умовах модернізації сучасної шкільної освіти України.Документ Підтримка батьків як один із напрямів надання соціальних послуг у системі загальної середньої освіти Великобританії(2013) Вознюк Вікторія Вікторівна; Vozniuk Viktoriia ViktorivnaУ статті проаналізовано низку програм підтримки батьків, спрямованих на підвищення поінформованості останніх, формування в них навичок, необхідних для виховання та навчання власних дітей. Зазначені ініціативи реалізуються в рамках розширених шкіл Великобританії. Висвітлено форми і методи роботи з батьками щодо надання розширених соціальних послуг у межах загальноосвітніх навчальних закладів. Головна увага зосереджена на розкритті механізмів взаємодії між місцевими освітніми адміністраціями та розширеними школами.Документ Історичні особливості інтеграції соціальних та освітніх послуг у розширених школах Великобританії(2013) Вознюк Вікторія Вікторівна; Vozniuk Viktoriia ViktorivnaУ статті досліджено історичні особливості інтеграції соціальних та освітніх послуг у розширених школах Великобританії. З урахуванням ступеню надання додаткових послуг поряд з традиційними освітніми в загальноосвітніх навчальних закладах виокремлено та схарактеризовано чотири етапи їх запровадження. Розкрито зміст нормативних актів, які історично визначали особливості надання розширеного комплексу послуг школами. Розглянуто мережу взаємодії розширеної школи з постачальниками соціальних послуг на сучасному етапі. Проілюстровано механізм поступового розширення послуг школи за рахунок вжиття ключових заходів та призначення відповідальних осіб протягом 2005–2010 років.