Перегляд за Автор "Vorozhbit V. V."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Державне спрямування цілей і змісту духовно-морального виховання учнів загальноосвітніх закладів наприкінці 1840-х - 1864 рр.(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Ворожбіт В. В.; Vorozhbit V. V.У статті розкрито державне спрямування мети і змісту духовно-морального виховання учнів закладів загальної освіти. Проаналізовано законодавство в галузі загальної освіти, виділено завдання охоронної освітньої політики уряду у середині XIX століття. Визначено принципи духовно-морального виховання. Зазначено, що у змісті виховання наголошено на релігійних дисциплінах, словесності, серед форм використовувалися літературні бесіди.Документ Цінності духовно-морального виховання дітей в історії вітчизняної педагогічної думки середини ХІХ – початку ХХ століття(2013) Ворожбіт В. В.; Vorozhbit V. V.У статті автор на підставі історичного підходу конкретизував цінності духовно-морального виховання дітей у вітчизняній педагогічній думці середини ХІХ – початку ХХ століття. Визначено, що пріоритетними були родинні, громадянські й цінності православної віри. Конкретизовано, що в основі розуміння сутності духовно-морального виховання було завдання пошуку сенсу людського буття. Духовно-моральне виховання розглядається як цілеспрямований та систематичний вплив на свідомість, почуття та поведінку вихованців з метою вироблення ціннісного ставлення до життя, спонукання до розвитку і самовиховання сердечної добродійної людини. Таке виховання спрямоване на актуалізацію почуття обов’язку, справедливості, щирості, відповідальності, формування почуття любові, праведності, благочестя.