Перегляд за Автор "Vorotyntseva Olena"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Мережева форма здобуття освіти як модель реалізації індивідуальної освітньої траєкторії дитини з порушеннями інтелектуального розвитку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Бондаренко Юлія Анатоліївна; Bondarenko Yuliia Anatoliivna; Воротинцева Олена; Vorotyntseva OlenaУ роботі представлено аналіз механізму впровадження мережевої форми здобуття освіти. Описується порядок взаємодії учасників цього процесу в реалізації індивідуальної освітньої траєкторії дитини з порушеннями інтелектуального розвитку. Акцентовано увагу на діяльності фахівців інклюзивно-ресурсних центрів у мережевій співпраці, спрямованої на розвиток життєвих та ключових компетентностей учнів із порушеннями інтелектуального розвитку. Визначено можливості залучення до освітнього процесу різних фахівців, зокрема терапевтів, психологів, коучів, митців для підвищення ефективності розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями, що сприятиме їх соціалізації та самореалізації.