Перегляд за Автор "Voroniuk Diana Vitaliivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розвиток соціальної компетентності старших дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Воронюк Діана Віталіївна; Voroniuk Diana Vitaliivna; Кобильченко Вадим Володимирович; Kobylchenko Vadym VolodymyrovychОб’єктом дослідження є соціальна компетентність особистості старшого дошкільника. Предмет дослідження – особливості розвитку соціальної компетентності старших дошкільників із порушеннями інтелектуального розвитку. Мета дослідження – теоретичне та емпіричне вивчення особливостей розвитку соціальної компетентності серед старших дошкільників із порушеннями інтелектуального розвитку та виявлення умов оптимізації її формування. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі проаналізовано теоретичні засади розвитку дошкільників із порушеннями інтелектуального розвитку. У другому розділі розкрито методику вивчення соціальної компетентності дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку. У третьому розділі обґрунтовано й визначено ефективність застосування програми з розвитку соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Окремі результати дослідження було представлено на VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (травень 2021 р., м. Суми); під час участі у VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (листопад 2021 р., м. Суми). Матеріали магістерського дослідження висвітлені у 2 публікаціях. Загальний обсяг роботи – 62 сторінки, з них – 53 сторінки основного тексту, 44 джерела.