Перегляд за Автор "Voloshchuk I. A."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування громадянської та соціальної компетентностей учнів під час навчання математики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Волощук І. А.; Voloshchuk I. A.У статті на основі аналізу науково-методичної літератури розкрито шляхи формування громадянської та соціальної компетентностей учнів під час навчання математики. Наведено приклади завдань, тем міжпредметних проектів та уроків, дистанційних курсів для організації громадянської освіти учнів. Пропонується використовувати під час уроків математики програмні засоби ArtCam Pro, динамічну геометрію Gran-2D, Geogebra та інші. Дослідження показало, що для формування громадянської та соціальної компетентностей учнів під час навчання математики доцільно: створення друкованих та електронних ресурсів для інформування учнів про видатних українських вчених- математиків; проведення пленерних уроків (поза межами класу) на історичних та культурних пам’ятках рідного міста, України; створення й розв ’язування творчих завдань, що містять відомості про історію, природу рідного краю та України; залучення учнів до участі в міжпредметних та соціальних проектах; використання інформаційно- комунікаційних технологій для створення презентації, публікацій патріотичного характеру. Випускник школи, у якого сформовані на високому рівні громадянська та соціальна компетентності стане активним, конкурентоспроможним громадянином України, готовим до вирішення життєвих, сімейних, професійних проблем та до виконання громадянських обов'язків, відповідальним за власне благополуччя і розвиток своєї країни. Основу методів дослідження становили логіко-дидактичний аналіз, узагальнення та систематизація результатів. У статті виокремлено перспективні напрямки подальших педагогічних розвідок, а саме: розробка методики формування ключових компетентностей під час навчання математики. Отримані результати дослідження будуть корисними для вчителів математики, для студентів педагогічних вищих навчальних закладів фізико-математичних факультетів - майбутніх учителів математики.