eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Volkova Liudmyla"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Екологічне виховання дітей дошкільного віку в процесі праці в природі
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Волкова Людмила; Volkova Liudmyla
    У статті відображено результати вивчення педагогічної літератури з проблеми ознайомлення дошкільнят із природою шляхом трудового виховання та здійснено аналіз щодо ознайомлення дошкільнят із природою методом праці в природі. Виявлено вплив праці у природі на освітньо-виховний процес у вихованні дошкільнят. Для вирішення поставлених завдань використано такі методи дослідження, як теоретичний аналіз, узагальнення, експеримент.
  • Документ
    Розвиток пізнавального інтересу у старших дошкільників засобами дидактичних ігор
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Волкова Людмила; Volkova Liudmyla
    З'ясовано основні наукові підходи до дослідження феномену інтересу. Здійснено теоретичний аналіз проблеми розвитку пізнавального інтересу старших дошкільників у дидактичних іграх. Запропоновано комплексний підхід до вирішення проблеми розвитку в дітей старшого дошкільного віку пізнавального інтересу на основі використання дидактичних ігор. Розроблено методику дослідження пізнавального інтересу та з'ясовано його сформованість у дітей старшої групи ЗДО. Обґрунтовано педагогічні умови та складено програму розвитку пізнавального інтересу старших дошкільників у дидактичних іграх. Надано оцінку ефективності розробленої системи роботи з оптимізації розвитку пізнавального інтересу старших дошкільників у дидактичних іграх.Досягнення мети та розв'язання завдань дослідження потребувало використання таких методів: теоретичних (аналіз, синтез, класифікація, узагальнення, систематизація, конкретизація) з метою визначення понятійного апарату та розробки методики вивчення досліджуваного явища; емпіричних (методу «Казки» (Є. Ільїн), ігровому прийому «Пізнайко», анкети для дорослих «Характеристика інтенсивності пізнавальної потреби», інтерв'ю, бесіда, спостереження); статистичних (використання методів математичної статистики, що дозволило виконати математичний аналіз емпіричних даних, забезпечило достовірність інтерпретації та перевірки результатів).Результати дослідження надають підстави для відповідних висновків: За першим завданням було здійснено теоретичний аналіз проблеми інтересу та напрямів його наукового аналізу. Він здійснювався дослідниками з різних методологічних позицій. Проте всі вони одностайно наголошують, що це явище характеризує особистість, є надбанням її онтогенетичного розвитку. Його досліджували як емоційне явище, що підкреслює ставлення людини до діяльності, навколишньої дійсності. Інтерес вивчали як мотиваційне утворення, що спонукає індивіда до проявів активності. В інших підходах вбачали його окремим елементом у структурі спрямованості. Проте значна частина науковців наголошують на його тісному зв'язку з гносеологічною діяльністю.Наукова новизна і практичне значення результатів дослідження полягають у тому, що науково обґрунтовано вікову специфіку динаміки пізнавального інтересу в дітей старшого дошкільного віку; розроблено критерії, показники та визначено рівні сформованості пізнавального інтересу в дітей старшого дошкільного віку; розроблено систему роботи з формування пізнавального інтересу в дітей 5-6 років; удосконалено форми та методи роботи вихователів і батьків в означеному напрямі.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук