Перегляд за Автор "Volkova Kateryna Serhiivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Сутність та критерії готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в умовах інклюзивної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Волкова Катерина Сергіївна; Volkova Kateryna SerhiivnaУ статті на основі аналізу, синтезу, узагальнення й систематизації педагогічної, психологічної, соціально-педагогічної літератури та періодичних видань розкрито сутність готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в умовах інклюзивної освіти, яка розглядається як результат професійно-педагогічної підготовки, інтегральне багаторівневе динамічне утворення, структуру якого складають ціннісно-мотиваційний, змістовий, операційно-дієвий та рефлексивний компоненти. Визначено критерії, показники й умови формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в інклюзивному освітньому середовищі.Документ Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в умовах інклюзивної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Волкова Катерина Сергіївна; Volkova Kateryna SerhiivnaУ дисертації виявлено ступінь розробленості проблеми формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в умовах інклюзивної освіти. Визначено сутність та компоненти готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в умовах інклюзивної освіти. Розроблено модель формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в умовах інклюзивної освіти. Теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в процесі інклюзивної освіти: формування позитивної мотивації у майбутніх учителів початкових класів щодо прояву педагогічної творчості в оцінювальній діяльності в умовах інклюзивної освіти; корекція на основі контекстного підходу змісту навчальних дисциплін щодо формування у майбутніх учителів початкових класів уявлення про специфіку оцінювальної діяльності в умовах інклюзивної освіти; активізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії учасників освітнього процесу через упровадження інноваційних методів та форм підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти. Експериментально перевірено ефективність педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в процесі інклюзивної освіти.