Перегляд за Автор "Volkov S. V."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Комп’ютерно-орієнтоване теоретичне навчання диференціальних рівнянь майбутніх бакалаврів з інформаційних технологій(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Власенко Катерина; Vlasenko Kateryna; Волков С. В.; Volkov S. V.; Сітак Ірина; Sitak IrynaПроаналізовано особливості теоретичного навчання диференціальних рівнянь (ДР) майбутніх фахівців, обґрунтовано доцільність застосування комп’ютерно- орієнтованих технологій для опанування дисципліни бакалаврами з інформаційних технологій (ІТ). Охарактеризовано методи, форми та комп’ютерно-орієнтовані засоби, що забезпечують формування матеріалізованих, речових і розумових дії на різних етапах. Показано, що застосування комп’ютерно-орієнтованого супроводу під час теоретичного навчання диференціальних рівнянь має бути системним, але мати обмеження. Наведено приклади комп’ютерно-орієнтованих засобів, як от мультимедійних презентацій, програмних засобів візуалізації, динамічних моделей, онлайн-калькуляторів та тестових завдань, що можуть бути застосовані під час теоретичного навчання диференціальних рівнянь. На прикладі теми «Диференціальні рівняння вищих порядків» з’ясовано, як контент навчального сайту має допомогти викладачу забезпечити етапи формування матеріалізованих, речових і розумових дій бакалаврів. Зроблено висновок, що застосування комп’ютерно-орієнтованих технологій теоретичного навчання уможливлює врахування індивідуальних особливостей студентів, формування їхньої ІКТ-грамотності, надання навчально- професійній діяльності під час навчання ДР дослідницького характеру, сприяє підвищенню якості підготовки студентів через залучення професійної мови та засобів, що супроводжують працю майбутніх фахівців з ІТ.