Перегляд за Автор "Volchasta M. M."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання інноваційних педагогічних технологій в процесі вивчення розділу «Методика навчання геометрії в основній школі»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Волчаста М. М.; Volchasta M. M.У даній статті проаналізовано ефективність використання інноваційних педагогічних технологій підготовки студентів вищих навчальних закладів. Наведено для прикладу деякі практичні матеріали та методичні рекомендації щодо використання інноваційних педагогічних технологій в процесі вивчення розділу «Методика навчання геометрії в основній школі». Вказано, що результати експериментальних досліджень підтверджують ефективність використання розроблених нами матеріалів викладачами і студентами педагогічних вузів на заняттях з методики навчання геометрії в основній школі.Документ Нестандартний посібник як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення алгебри у 8 класі(2014) Волчаста М. М.; Volchasta M. M.У даній статті проаналізовано роль нестандартного посібника як ефективного засобу активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення алгебри у 8 класі. Подано коротку характеристику створеного нами посібника-співбесідника з алгебри для 8 класу. Наведено для прикладу деякі фрагменти з нього. Вказано, що результати експериментальних досліджень підтверджують ефективність використання даного посібника в навчальному процесі.Документ Нестандартний посібник як засіб розвитку творчих здібностей учнів у процесі вивчення математики у 5–6 класах(2013) Волчаста М. М.; Volchasta M. M.У даній статті проаналізовано, яку роль відіграє нестандартний посібник з математики для розвитку творчих здібностей учнів 5-6 класів. Подано коротку характеристику створених нами посібників-співбесідників для 5-6 класів. Наведено для прикладу фрагмент із посібника-співбесідника для 6 класу. Автором зазначено, що для посібників створено також електронний додаток, який містить цікаві презентації, схеми, алгоритми, тести, додаткову інформацію. Створені посібники-співбесідники сприяють активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів, розвитку творчого мислення, забезпечують організацію самостійної роботи, вони є надзвичайно цікавими, доступними і зрозумілими для учнів, привертають їхню увагу до читання навчальної книги і сприяють підвищенню інтересу до вивчення математики. Вказано, що результати експериментальних досліджень підтверджують ефективність використання даних посібників у навчальному процесі.Документ Оптимізація навчання математики у 5–6 класах засобами нових інформаційних технологій(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Волчаста М. М.; Volchasta M. M.У статті розглянуто використання комп'ютера на уроках математики у 5–6 класах, як нетрадиційного засобу унаочнення, зацікавлення, формування вмінь і навичок, що сприяє оптимізації навчального процесу, запропоновано рекомендації до використання комп'ютера на уроках математики у 5–6 класах як нетрадиційного засобу унаочнення, нагальне виконання яких вимагає сьогодення.