Перегляд за Автор "Voitenko Alona Andriivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості навчання інформатики дітей з порушеннями інтелектуального розвитку середнього шкільного віку в умовах інклюзії(2020) Войтенко Альона Андріївна; Voitenko Alona Andriivna; Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena VolodymyrivnaУ кваліфікаційній роботі виявлено стан розробленості проблеми навчання інформатики дітей з порушеннями інтелектуального розвитку середнього шкільного віку в умовах інклюзії. Розкрито психологічні характеристики дитини з порушеннями інтелектуального розвитку середнього шкільного віку. Здійснено аналіз підручників з інформатики в контексті теми дослідження. Розроблено рекомендації до навчання інформатики дітей з порушеннями інтелектуального розвитку.Документ Особливості роботи асистента вчителя під час дистанційного навчання(2023) Войтенко Альона Андріївна; Voitenko Alona AndriivnaУ статті з’ясована важливість організації якісного дистанційного навчання. Пандемія вже змусила всіх освітян адаптуватись та перелаштувати свою роботу на дистанційний режим. Втім війна в Україні привнесла нові виклики – руйнування шкіл, вимушено переселені учні та педагоги, які навчаються і працюють у нових для себе школах по всій Україні та за її межами, «випадання» з освітнього процесу окремих дітей та цілих класів через повітряні тривоги, бойові дії та інші причини, пов’язані з війною. Зараз як ніколи важливо, попри все, організовувати якісне дистанційне навчання, особливо для дітей з особливими потребами, яким процес навчання дається ще складніше. Оскільки ці діти мають обмежені можливості швидко реагувати та обробляти інформацію з навколишнього середовища, важливо запроваджувати у навчальний процес кроки підтримки, які допоможуть мінімізувати наслідки психологічної травми. Фахівці, які працюють з такою категорією дітей, беруть участь у розробці різного контенту для їх підтримки, використовуючи різні форми навчання (очну, дистанційну, змішану). Також допомагають консультаціями та порадами батькам дітей з особливими освітніми потребами, які потребують підтримки та допомоги. Тому з введенням дистанційного навчання специфіка роботи асистента вчителя дещо змінилась. Теоретичні положення щодо інклюзивного навчання дітей з особливими потребами представлено у працях вітчизняних і зарубіжних учених, у яких, зокрема, розглядається специфіка психолого-педагогічного супроводу, підкреслюється, що організація навчального процесу в класах, де навчаються учні з особливими потребами, має свої особливості (форми, методи, залучення різних фахівців, батьків тощо). Отже, в умовах загальноосвітнього закладу з інклюзивним навчанням одним із суттєвих моментів є створення додаткових необхідних умов, забезпечення підтримки та супроводу дітей такої категорії у нинішній час.Документ Роль асистента вчителя у забезпеченні психолого-педагогічного супроводу дітей з інтелектуальними порушеннями(2020) Войтенко Альона Андріївна; Voitenko Alona Andriivna; Бондаренко (Картава) Юлія Анатоліївна; Bondarenko (Kartava) Yuliia AnatoliivnaМагістерське дослідження присвячено проблемі ролі асистента вчителя у забезпеченні психолого-педагогічного супроводу дітей з інтелектуальними порушеннями. Метою роботи визначено розробку, впровадження та перевірку ефективності моделі реалізації психолого-педагогічного супроводу дітей з інтелектуальними порушеннями та роль асистента вчителя в ньому. За результатами аналізу виявлено стан розробленості досліджуваної проблеми в теорії спеціальної освіти. Розроблено модель покращення ефективності психолого-педагогічного супроводу дітей з інтелектуальними порушеннями та розкрито роль асистента вчителя в ній шляхом використання матеріалів Монтессорі. Модель забезпечення психолого-педагогічного супроводу дітей з інтелектуальними порушеннями та роль асистента вчителя в ньому представлена блоками: цільовим, діагностичним, змістовим, результативно-оцінювальним та перевірено її ефективність. Діяльність асистента вчителя була спрямована на розвиток мотиваційного (мотивації до шкільного навчання), когнітивного (знань з української мови та математики) та сенсорно-перцептивного (сприйняття форми, кольору, величини та орієнтації у просторі) критеріїв у під час уроків та позаурочної діяльності з використанням матеріалів Монтессорі. Розкрито специфіку діяльності асистента вчителя в реалізації психолого-педагогічного супроводу дітей з інтелектуальними порушеннями шляхом використання на уроках та у позаурочній діяльності матеріалів Монтессорі. Перспективу подальших досліджень ми вбачаємо у визначенні, обґрунтуванні методичних рекомендацій щодо роботи асистента вчителя інклюзивних закладів освіти, на основі порівняння досвіду з іншими країнами і визначення шляхів його підвищення.