Перегляд за Автор "Vientseva Nadiia Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості державного регулювання системи вищої педагогічної історичної освіти за часів Директорії УНР(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Вєнцева Надія Олександрівна; Vientseva Nadiia OleksandrivnaАвтором статті визначено особливості розвитку системи вищої педагогічної освіти за часів Директорії УНР. Проаналізовано джерельну базу дослідження. Визначено види та типи навчальних закладів, які готували майбутніх учителів історії. А саме: створення народних університетів, відкриття вчительських інститутів у Житомирі, Єлисаветграді та Кам’янці-Подільскому, створення семінарії в м. Мерефа на Харківщині та ін. Також розглянуто питання введення українознавчих предметів та особливості нормативно-правової бази пов’язані з цією проблемою. Окрему увагу приділено відкриттю мережі Вищих жіночих курсів та особливостям підготовки майбутніх учительок історії. Виявлено також і негативні тенденції означеного періоду.Документ Особливості реорганізації структури вищої педагогічної освіти України в післявоєнний період(2015) Вєнцева Надія Олександрівна; Vientseva Nadiia OleksandrivnaАвтор статті виявляє особливості розвитку системи вищої педагогічної освіти в Україні після Другої світової війни. Аналізує джерельну базу дослідження. Визначає форми навчання. Окрема увага приділяється особливостям заочної форми підготовки фахівців. Розглядається реорганізація вищої педагогічної освіти й через створення нових навчальних планів. Описується стан підготовки наукових кадрів і шляхи розв’язання цього питання. Визначаються також і негативні тенденції означеного періоду.Документ Особливості реформування вищої педагогічної освіти України в 1930–1940 рр.(2013) Вєнцева Надія Олександрівна; Vientseva Nadiia OleksandrivnaАвтор статті виявляє особливості розвитку системи вищої педагогічної освіти в Україні напередодні Другої світової війни. Аналізує джерельну базу дослідження. Визначає основні типи вищих навчальних педагогічних закладів, а саме: університети, вчительські інститути, інститути народної освіти, соціального виховання і професійної освіти. В статті визначаються й нові форми підготовки педагогічних кадрів, які виникли в 30–40-х рр. минулого століття, зокрема робітфаки, інститути практикантів, екстернат і короткотривалі педагогічні курси. Описується стан підготовки наукових кадрів та шляхи розв’язання цього питання. Визначаються також і негативні тенденції означеного періоду.Документ Роль Інститутів Народної Освіти України в підготовці майбутніх учителів історії в 1920–1930 рр.(2015) Вєнцева Надія Олександрівна; Vientseva Nadiia OleksandrivnaУ статті визначаєтьсяроль та місце Інститутів Народної Освіти у професійній підготовці майбутніх учителів історії в України в 1920–1930 рр. Автором виявлено, що новою й основною формою вищого навчального закладу були Інститути Народної Освіти (ІНО). Учителів історії готували на факультетах соцвиху та профосвіти. Навчальний план ІНО будувався з таким розрахунком, щоб можливо було втілити такі основні елементи: 1) знайомство з виробництвом; 2) знання науки; 3) педагогіка; 4) загальний розвиток; 5) методи навчання. Позитивний вплив на поліпшення підготовки вчителів історії того часу в ІНО мало й органічне поєднання теорії з практичною підготовкою.