eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Vientseva Nadiia Oleksandrivna"

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Особливості державного регулювання системи вищої педагогічної історичної освіти за часів Директорії УНР
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Вєнцева Надія Олександрівна; Vientseva Nadiia Oleksandrivna
    Автором статті визначено особливості розвитку системи вищої педагогічної освіти за часів Директорії УНР. Проаналізовано джерельну базу дослідження. Визначено види та типи навчальних закладів, які готували майбутніх учителів історії. А саме: створення народних університетів, відкриття вчительських інститутів у Житомирі, Єлисаветграді та Кам’янці-Подільскому, створення семінарії в м. Мерефа на Харківщині та ін. Також розглянуто питання введення українознавчих предметів та особливості нормативно-правової бази пов’язані з цією проблемою. Окрему увагу приділено відкриттю мережі Вищих жіночих курсів та особливостям підготовки майбутніх учительок історії. Виявлено також і негативні тенденції означеного періоду.
  • Документ
    Особливості реорганізації структури вищої педагогічної освіти України в післявоєнний період
    (2015) Вєнцева Надія Олександрівна; Vientseva Nadiia Oleksandrivna
    Автор статті виявляє особливості розвитку системи вищої педагогічної освіти в Україні після Другої світової війни. Аналізує джерельну базу дослідження. Визначає форми навчання. Окрема увага приділяється особливостям заочної форми підготовки фахівців. Розглядається реорганізація вищої педагогічної освіти й через створення нових навчальних планів. Описується стан підготовки наукових кадрів і шляхи розв’язання цього питання. Визначаються також і негативні тенденції означеного періоду.
  • Документ
    Особливості реформування вищої педагогічної освіти України в 1930–1940 рр.
    (2013) Вєнцева Надія Олександрівна; Vientseva Nadiia Oleksandrivna
    Автор статті виявляє особливості розвитку системи вищої педагогічної освіти в Україні напередодні Другої світової війни. Аналізує джерельну базу дослідження. Визначає основні типи вищих навчальних педагогічних закладів, а саме: університети, вчительські інститути, інститути народної освіти, соціального виховання і професійної освіти. В статті визначаються й нові форми підготовки педагогічних кадрів, які виникли в 30–40-х рр. минулого століття, зокрема робітфаки, інститути практикантів, екстернат і короткотривалі педагогічні курси. Описується стан підготовки наукових кадрів та шляхи розв’язання цього питання. Визначаються також і негативні тенденції означеного періоду.
  • Документ
    Роль Інститутів Народної Освіти України в підготовці майбутніх учителів історії в 1920–1930 рр.
    (2015) Вєнцева Надія Олександрівна; Vientseva Nadiia Oleksandrivna
    У статті визначаєтьсяроль та місце Інститутів Народної Освіти у професійній підготовці майбутніх учителів історії в України в 1920–1930 рр. Автором виявлено, що новою й основною формою вищого навчального закладу були Інститути Народної Освіти (ІНО). Учителів історії готували на факультетах соцвиху та профосвіти. Навчальний план ІНО будувався з таким розрахунком, щоб можливо було втілити такі основні елементи: 1) знайомство з виробництвом; 2) знання науки; 3) педагогіка; 4) загальний розвиток; 5) методи навчання. Позитивний вплив на поліпшення підготовки вчителів історії того часу в ІНО мало й органічне поєднання теорії з практичною підготовкою.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності