Перегляд за Автор "Venhlovska Olena Anatoliivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання інтернет-ресурсів в особистісно-професійному розвитку майбутніх педагогів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Венгловська Олена Анатоліївна; Venhlovska Olena Anatoliivna; Куземко Леся; Kuzemko Lesia; Новик Ірина; Novyk IrynaУ статті актуалізовано необхідність цілеспрямованого особистісно-професійного розвитку педагогів відповідно до особистісних намірів, запитів суспільства й нової стратегії фахової підготовки. Виокремлено ключові компоненти особистісно-професійного розвитку майбутніх педагогів, серед яких чільне місце належить формування здатностей до самопізнання, саморозвитку й самовдосконалення впродовж життя. Подано особливості використання інформаційних технологій в особистісно-професійному розвитку майбутніх учителів початкової школи та вихователів закладів дошкільної освіти. Визначено основні наскрізні вміння (цифрові, дослідницькі, критичне мислення та рефлексія), розвиток яких сприяю формування здатності й готовності здійснювати пошук необхідної інформації, продукування нових знань для особистісно-професійного вивищення.Документ Нормативне забезпечення розвитку дошкільної освіти в Україні (друга половина XX - початок XXI століття)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Іванюк А. І.; Ivaniuk A. I.; Венгловська Олена Анатоліївна; Venhlovska Olena AnatoliivnaУ статті подано результати впливу державного регулювання на визначення видів і структур дошкільних навчальних закладів. Аналіз нормативно-правових джерел в історико-педагогічному контексті дав змогу дослідити динаміку та особливості реформування мережі дошкільних закладів у досліджуваний період.Документ Формування дослідницької компетентності вчителя початкової школи у процесі функціонування історико-педагогічних студій(2015) Венгловська Олена Анатоліївна; Venhlovska Olena AnatoliivnaУ статті за результатами теоретичного аналізу джерел розкрито підходи сучасних українських науковців до визначення сутності та структури поняття «дослідницька компетентність». З’ясовано, що це поняття трактується як інтегрована якість особистості, формування якої сприяє здатності та готовності майбутніх учителів початкової школи здійснювати науковий пошук, моделювати процеси і явища на основі здобутих знань. У статті презентовано досвід формування дослідницької компетентності вчителя початкової школи у процесі функціонування історико-педагогічних студій. Участь студентів у роботі історико-педагогічних студій сприяє розвиткові в них дослідницьких компетенцій, а саме: уміння працювати з історико-педагогічними джерелами, аналізувати, диференціювати, узагальнювати, моделювати процеси і явища, проектувати алгоритм власної науково-пошукової діяльності.