Перегляд за Автор "Vasylieva Larysa Leonidivna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дистанційне навчання сольфеджіо і теорії музики в Україні: огляд Internet-джерел(2017) Васильєва Лариса Леонідівна; Vasylieva Larysa LeonidivnaУ статті проаналізовано стан розвитку дистанційного навчання сольфеджіо і теорії музики в Україні. Установлено невідповідність електронної інфраструктури сайтів українських музичних навчальних закладів вимогам дистанційного навчання, що є однією з причин розвитку відкритих онлайн-курсів, відео-уроків, відео-шкіл. Їх цільовою аудиторією є музиканти-початківці. Відеозаписи зроблені з урахуванням психологічних особливостей навчання людей різного віку та рівня підготовки, що відповідає меті дистанційного навчання як складової «освіти протягом життя». Надані рекомендації щодо можливих шляхів ефективного розвитку дистанційного музичного навчання в Україні.Документ Досвід формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до використання технології дистанційного навчання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Васильєва Лариса Леонідівна; Vasylieva Larysa LeonidivnaУ статті висвітлено практичний досвід формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до впровадження технології дистанційного навчання у професійній діяльності шляхом моделювання такої діяльності протягом навчання у ВНЗ і залучення студентів-музикантів до розробки й оформлення персонального веб-ресурсу викладача та змісту дистанційного курсу. Сформульовано характеристики рівнів сформованості вказаної готовності та педагогічні умови щодо тривання формувального експерименту. Отримані результати засвідчили ефективність запропонованої програми практичного опанування технології дистанційного навчання, що може сприяти її введенню у програму методичної підготовки бакалаврів та магістрів музичного мистецтва.Документ Музичне мистецтво Латинської Америки доколумбового та колоніального періодів у контексті профільної мистецької освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Васильєва Лариса Леонідівна; Vasylieva Larysa LeonidivnaУ статті проаналізовано особливості вивчення інтегрованого курсу «Мистецтво (пізнавальна складова)» у профільній школі. На прикладі розділу «Музичне мистецтво Латинської Америки» доведено необхідність глибшого висвітлення тем пізнавальної складової навчальної дисципліни в мистецьких навчальних закладах у порівнянні з рівнем стандарту. Висвітлено шляхи розвитку музичного мистецтва Південної Америки доколоніального та колоніального періодів, виділено спільні та відмінні риси музичного мистецтва майя, ацтеків, інків. Охарактеризовано культурно-географічні регіони Мезоамерики, які сформувалися протягом колоніального періоду та чотири типи музичних традицій. Описано причини та особливості багатошаровості музичної культури регіону.Документ Особливості викладання інтегрованого курсу «Мистецтво (пізнавальна складова)» у мистецьких закладах вищої освіти 1-2 рівнів акредитації(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Васильєва Лариса Леонідівна; Vasylieva Larysa LeonidivnaУ статті проаналізовано ситуацію включення закладів вищої освіти культури і мистецтва 1-2 рівнів акредитації в систему профільного навчання, яка виникла у 2018-2019 навчальному році як експериментальна і стане обов'язковою для коледжів і училищ у наступному навчальному році. Розглянуто специфіку викладання інтегрованого курсу «Мистецтво (пізнавальна складова)» в коледжі культури і мистецтва як предмету профільної школи. Висвітлено методичні особливості побудови лекційного блоку даної навчальної дисципліни на прикладі теми «Мистецтво африканського культурного регіону». Доведено доцільність використання принципу історизму у висвітленні розвитку видів мистецтва кожного регіону та їх впливів на світове мистецтво загалом.Документ Особливості формування латиноамериканських національних композиторських шкіл у контексті інтегрованої мистецької освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Васильєва Лариса Леонідівна; Vasylieva Larysa LeonidivnaУ статті проаналізовано особливості інтегрованої мистецької освіти на прикладі вивчення курсу «Мистецтво (пізнавальна складова)» в коледжі культури і мистецтва як предмету профільної школи. На прикладі теми «Музичне мистецтво Латинської Америки» доведено необхідність глибшого висвітлення тем пізнавальної складової навчальної дисципліни в порівнянні з рівнем стандарту. Висвітлено специфіку розвитку музичного мистецтва Латинської Америки постколоніального періоду, описано причини та особливості багатошаровості музичної культури регіону, схарактеризовано стильові риси провідних композиторів Аргентини, Бразилії, Куби, Мексики.