Перегляд за Автор "Vasylieva Daryna Volodymyrivna"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Висвітлення у періодичних виданнях стану формування фінансової грамотності учнів на уроках математики(ФОП Цьома С. П., 2017) Васильєва Дарина Володимирівна; Vasylieva Daryna Volodymyrivna; Василюк Н. І.; Vasyliuk N. I.У статті висвітлено стан формування фінансової грамотності учнів на уроках математики за результатами аналізу статей періодичних видань для вчителів математики. Встановлено, що задачі фінансового змісту є актуальними для реалізації компетентнісного підходу до навчання математики і розглядаються у статтях, присвячених податкам, економічному вихованню, актуарним і відсотковим розрахункам тощо.Документ Науково-дослідницька діяльність учнів в умовах реалізації компетентнісного підходу до навчання математики(2016) Васильєва Дарина Володимирівна; Vasylieva Daryna VolodymyrivnaУ статті розкривається організація дослідницької діяльності учнів. Дослідницька робота з математики розглядається як творча інтелектуальна діяльність учнів. Показано, як на уроках математики за допомогою науково-дослідницької роботи спонукати індивіда до активної самостійної діяльності, творчості та креативності. Описуються лабораторні роботи, які можуть бути проведені учнями самостійно вдома без будь-якого спеціального обладнання. Це робота «Нераціональне використання проточної води під час чищення зубів» для міських учнів та «Джерела забруднення атмосферного повітря та шляхи його відновлення» для учнів, що живуть у селах.Документ Організація дослідницької діяльності учнів в умовах реалізації компетентнісного підходу до навчання математики(2015) Васильєва Дарина Володимирівна; Vasylieva Daryna VolodymyrivnaУ статті розкривається організація дослідницької діяльності учнів. Дослідницька робота з математики розглядається як творча інтелектуальна діяльність учнів. Описується лабораторна робота «Нераціональне використання проточної води під час чищення зубів».Документ Розвиток особистісних цінностей учнів в умовах змішаного навчання(ФОП Цьома С. П., 2020) Васильєва Дарина Володимирівна; Vasylieva Daryna VolodymyrivnaРозглядається необхідність розвитку особистісних цінностей учнів для створення правильної мотивації у навчанні та реалізації можливостей отримати кожним учнем якісної освіти. Пропонується для реалізації особистісних потреб учнів використовувати змішане навчання, побудоване на основі спеціальних сервісів, призначених для навчання математики, зокрема «Глобальна інноваційна он-лайн школа. Математика».Документ Розвиток інтелектуальних умінь учнів на уроках математики(2011) Васильєва Дарина Володимирівна; Vasylieva Daryna VolodymyrivnaУ тезах розкривається зміст поняття «інтелектуальні уміння». На конкретних прикладах демонструються прийоми їх формування.Документ Формувальне оцінювання у навчанні математики(2024) Васильєва Дарина Володимирівна; Vasylieva Daryna Volodymyrivna; Букалов Л. Л.; Bukalov L. L.Сучасний освітній процес вимагає не лише засвоєння знань учнями, а й їх активної участі у власному навчанні, зокрема і в процесі оцінювання. Ця стаття спрямована на дослідження та аналіз впровадження формувального оцінювання у навчання математики в контексті Нової української школи. Наведено нормативні документи, які стосуються формувального оцінювання. Розглянуто співвідношення формувального оцінювання з поточним і підсумковим оцінюванням. Проаналізовано українські та зарубіжні статті про оцінювання студентів. Описано особливості формувального оцінювання, в тому числі спрямованість на процес, системність; інтерактивність; та індивідуалізації тощо. Зазначається, що в результаті впровадження формувального оцінювання спостерігаються позитивні зміни в мотивації, впевненості та успішності учнів, а також покращується взаємодія між усіма учасниками освітнього процесу. Наведені деякі приклади стратегій для здійснення формувального оцінювання. Проаналізовані результати опитування 126 українських вчителів математики з різних областей України про впровадження ними формувального оцінювання в навчання математики. Результати показують, що більшість учителів практикує формувальне оцінювання, але деякі з них не роблять це систематично, а деякі не змінюють заплановану навчальну діяльність за результатами формувального оцінювання. Виходячи з опитування, бачимо певну неоднозначність у трактуванні вчителями понять «формуюче оцінювання», «поточне оцінювання» та «підсумкове оцінювання». Виявлені класи, в яких вчителі найчастіше використовують формувальне оцінювання, найефективніші його види та найпопулярніші стратегії. Розглядаються деякі проблеми та виклики, пов’язані з впровадженням формувального оцінювання та пропонуються деякі шляхи для його ефективного впровадження в освітній процес.