Перегляд за Автор "Van Lini"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Хореографічна компетентність і педагогічні умови її формування в закладах дошкільної освіти(2024) Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha Volodymyrivna; Пушкар Лариса Вікторівна; Pushkar Larysa Viktorivna; Ван Ліньї; Van LiniУ статті розкрито сутність і структуру хореографічної компетентності дитини та педагогічні умови її формування в закладах дошкільної освіти. Хореографічну компетентність визначено як складну інтегровану особистісну якість, що виникає в результаті хореографічної освіти та виявляється в поєднанні мотиваційних, пізнавально‐практичних і творчих складників хореографічної діяльності дитини. Виокремлено структурні компоненти хореографічної компетентності дітей: 1) мотиваційний, що відображає емоційне ставлення та мотивацію дітей до хореографічної діяльності; 2) пізнавальний, що характеризує комплекс знань,умінь і навичок дитини у сфері хореографічної діяльності; 3) творчий, що свідчить про спроможність творчо використовувати набутий досвід і самостійно творити під час хореографічної діяльності. Розроблено педагогічні умови формування хореографічної компетентності дітей старшого дошкільного віку, які трактовано як сукупність методичних положень, що сприятимуть ефективному формуванню досліджуваної особистісної якості вихованців у процесі їх хореографічної підготовки в закладі дошкільної освіти. :