Перегляд за Автор "Van Chien"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Сутність фактурно‐стильових виконавських умінь майбутніх викладачів фортепіано та критерії їх оцінювання(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2023) Ван Чєнь; Van ChienУ статті актуалізовано проблему формування фактурно‐стильових виконавських умінь майбутніх викладачів фортепіано. Зазначені уміння розглядаються у двох проєкціях: як уміння що забезпечують виконавський процес музиканта‐піаніста; як уміння, що визначають здатність навчати гри на фортепіано учнів. Побудовано структуру фактурно‐стильових виконавських умінь, що охоплює обидві проєкції. Мета статті: розкрити сутність та обґрунтувати структуру фактурно‐стильових виконавських умінь майбутніх викладачів фортепіано, а також розробка критеріїв і показників оцінювання їх сформованості. Методом теоретичного моделювання на основі узагальнення наукових праць та педагогічного і виконавського досвіду обґрунтовано такі компоненти: техніко‐фізіологічний компонент індивідуальних властивостей студента‐піаніста; мобільність та вправність володіння різними фактурами в різних стилях; застосування художньо‐образного та стильового контексту фортепіанної фактури твору в процесі роботи над ним і в концертному виконавстві. Розроблено критерії та показники оцінювання визначених компонентів та їх структурних елементів. Для оцінювання сформованості зазначеної якості обрано такі критерії: рефлексійно‐самокорегувальний, з показниками: розуміння та здатність до самооцінювання щодо володіння художньою технікою піаніста; здатність до самоконтролю та самокорегування розвитку виконавської техніки піаніста; мотиваційно‐виконавський, з показниками: інтенсивність і прагнення щодо оволодіння різноманітними фактурно‐стильовими уміннями піаніста; міра здатності до методичного самонавчання і викладання щодо володіння фактурно‐ стильовим розмаїттям фортепіанного репертуару; інтерпретаційно‐творчий, з показниками: якість орієнтації щодо співвіднощшення фактури і стилю в роботі над образом твору та в методичному забезпеченні цього процесу; ступінь якісного застосування фактурно‐стильового контенту твору в процесі його виконавської інтерпретації.