Перегляд за Автор "Van Chen"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Феномен драмогерменевтичного досвіду та його проєкція на виконавсько‐педагогічну підготовку майбутніх викладачів вокалу(2023) Ван Чень; Van ChenУ статті розглянуто феномен драми як основи драмогеременевтики в її екстраполяції на виконавську підготовку майбутніх викладачів вокалу. Зроблено аналіз актуальних наукових досліджень зазначеної проблеми, на основі чого зроблено висновок про драмагерменевтичну компетентність здобувачів, зокрема майбутніх викладачів вокалу, що ґрунтується на драмагерменевтичному досвіді. Мета статті полягає в розкритті сутності феномену драмагерменевтичного досвіду, у здійснені аналізу споріднених понять та визначені специфіки цієї професійної якості відповідно до підготовки майбутніх викладачів вокалу. Задля розв’язання поставлених завдань представлено сутність феномену драми, окремі аспекти її властивостей як продукту полікультурного мистецького явища, що є сценічним втіленням літературного, поетичного тексту і характеризується певними властивостями, зокрема: інтегрованим характером мистецької творчості, поєднанням слова та фізичної, зокрема акторської дії під час виконання, проникненням в різні види мистецької творчості через сформованість драматургічного мислення особистості митця, музиканта, вокаліста, актора. Педагогічна проекція драматургічного мислення та його об’єктивації в процесі над виконавською інтерпретацією твору потребує застосування герменевтичного ставлення, осмислення та потрактування образів, та розуміння драматургії розвитку його головних героїв через властиві драмі принципи творчості, через синтез осмислення поетичного слова та його музичного інтонування в контексті драматургії розгортання образу героя в цілісній концепції твору. Наголошено на актуальності формування в майбутніх викладачів вокалу драмагерменевтичної кломпетентності, яка має ґрунтуватися на драмагерменевтичному досвіді, який сприяє переходу переходу накопичених знань, умінь, образних репрезентацій, уявлкень щодо потрактування певних образів‐амплуа – в здатність як клоючову ознаку компетентності. .