eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Vakula Inna Viktorivna"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Мотиваційні чинники як умова розвитку креативної активності майбутніх психологів
    (2020) Вакула Інна Вікторівна; Vakula Inna Viktorivna; Вертель Антон Вікторович; Vertel Anton Viktorovych
    Мета дослідження – виявити та обґрунтувати мотиваційні чинники розвитку креативної активності студентів – майбутніх психологів і дослідити вплив цих чинників на її розвиток. Завдання дослідження: 1. Здійснити теоретичний аналіз психологічної природи креативної активності особистості у сучасних наукових дослідженнях; 2. В ході емпіричного дослідження виявити мотиваційні чинники та за допомогою формуючого експерименту – їхній вплив на розвиток креативної активності студентів – майбутніх психологів; 3. Визначити основні напрямки актуалізації мотиваційних чинників розвитку креативної активності у майбутніх психологів під час їхнього навчання у вищому навчальному закладі. З метою емпіричного дослідження впливу мотиваційних чинників на розвиток креативної активності студента-психолога застосовувалися емпіричні методи дослідження: для дослідження невербального аспекту креативності застосовувалася адаптована Р.Є. Тафель і В.М. Дружиніним методика Є.Торранса. Для дослідження вербального аспекту креативної активності – методики оцінки творчих здібностей В. Меде і К. Піорковського, а також С. Медника. Для визначення творчого потенціалу особистості застосовувався опитувальник «Який ваш творчий потенціал». Практична значимість отриманих результатів дослідження полягає у тому, що отримані під час його результати можуть бути використані як з метою більш ефективного розвитку креативної активності у студентів закладів вищої освіти, що приведе до покращення якості процесу освіти, так і у масовій практиці, сприяючи вдосконалюванню системи підготовки висококваліфікованих кадрів. Мотиваційні чинники, які наведено у дослідженні і які детермінують креативну активність особистості в процесі професійного навчання, можуть бути використані у комплексній психокорекційній і психотерапевтичній практиці для розвитку загальної креативності особистості.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук